Gå til innhold

Lurer på en del ting jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest -hater å vente-
Skrevet

Hei!

Jeg og sambo er ikke prøvere, men det hadde ikke vært noen krise om ting skjer heller.

Den siste tiden har det skjedd en del sprø ting med kroppen min, prøver å oppsummere litt her, og kanskje få en del innspill, tips, kommentarer eller råd. :)

Siste mens begynte 22.desember. Før dette hadde jeg ennå ikke fått tilbake eggløsningen etter å ha sluttet på p-pillene.

Den 1., 2. og 5. januar hadde vi ubeskyttet sex. Den tredje januar fikk jeg det jeg er rimelig sikker på at er eggløsningssmerter, pluss typisk eggløsnings-utflod.

Den 8. (altså igår) fikk jeg "menssmerter" og "stikk" i underlivet, noe jeg har hatt siden. Samtidig fikk jeg et par dråper blod i utfloden, og har hatt MASSE tynn "vannaktig" utflod etterpå. Underlivet mitt er helt knallhardt å kjenne på utenpå, og ganske oppblåst. (sitter med bukseknappene åpne her..)

Hva i all verden skjer? Har aldri hatt det sånn som dette før?

Hvis dette er festesmerter og sånn (har smuglest litt her inne før ;) ), når kan jeg da teste?

Har hatt veldig uregelmessig mens etter pilleslutt, så mensen kan/skal komme fra om et par dager til noen uker.

Vanskelig å vite når det ikke har blitt ordentlig system på ting ennå. :klø:

Noen kommentarer?

(må bare legge til at jeg ikke er en symptomjeger ;) )

Videoannonse
Annonse
Gjest -hater å vente-
Skrevet

Glemte å si at jeg svetter som en hest også, noe jeg ikke pleier. (har svettet skikkelig siden lørdag)

Skrevet

Hvis du sist hadde ubeskyttet sex i begynnelsen av januar så er det kanskje greit å vente til midten av måneden med å teste? Så har det i alle fall gått 14 dager fra du evt. ble gravid, og da har kroppen evt fått tid til å produsere litt hcg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...