AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Utrolig vond og frustrerende følelse. Føler meg mindreverdig og at jeg bare er i veien for andre. Liker ikke å smalltalke, føler ikke jeg har noe interessant å bidra med i samtaler. Føler meg også litt nummen, som jeg ikke er tilstede i mitt eget liv. Vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette. Andre som har følt/føler det samme? Anonymkode: 642e9...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 En annen ting. Er det ikke vanlig at man får bedre selvtillit når man blir eldre? Jeg føler det er omvendt hos meg. Er mer usikker på meg selv nå enn da jeg var yngre. ts Anonymkode: 642e9...2e0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Dette er nok ikke helt uvanlig, og jeg har ingen veldig gode råd å komme med. Men prøv å tenke på hva det er du er god til og sett pris på det, og tenk på at alle er mest opptatt av seg selv. Hvis du føler du er dårlig på snakk talk så er det ikke sikkert tenker på det engang. Og ikke sammenlikn deg med dem som er best til feks small talk. Anonymkode: 58b32...894 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå