AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Det er nesten to år siden jeg hadde kontakt med henne, men jeg tenker fortsatt på henne, og hun er virkelig alt jeg har forestilt meg i drømmekvinnen. Hun har både utseende og personlighet som er helt som jeg synes er det mest attraktive. Jeg traff på henne i butikken her om dagen, og siden det har depresjonen bare blitt verre. Jeg skjønner at det skjer ofte. Jeg har blitt forklart det. Jeg er pasient, hun er helsepersonell. Jeg er i behandling relatert til mitt alkoholproblem. Men likevel, det er noe mye mer enn bare at jeg er litt betatt. Vi snakket mye sammen, ble godt kjent og jeg kjenner et voldsomt savn. Noen skjønte at jeg var betatt, og det ble en sak om at jeg ikke lenger kunne ha individuelle samtaler med henne, og det ble så vont å være der, at jeg søkte meg til en annen behandlingsplass. Etter fullført behandling tenker jeg fortsatt på henne, og jeg begynner å bli utrolig lei av å bare tenke på henne. Tro meg: jeg har prøvd. Gått på date, til og med, men det er fortsatt henne jeg vil ha, og andre interesserer meg bare ikke på noe vis. Er det noe spesielt jeg kan gjøre for å bli kvitt denne følelsen? Er forresten en voksen mann med høy utdannelse, selv om jeg kan virke som en fjortis basert på dette innlegget Anonymkode: 49975...112
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Finn ut om det har noe med din avhengighet å gjøre. Du har vert avhengig i x antall år. Nå må du erstatte alkoholen med noe. Snakk med en terapeut. Finn ut om det er sammenheng. Har hørt om dette før. Anonymkode: 282bc...5fa 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå