Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har linseavtale, synes månedslinser ble ødelagt så fort og spurte om dagslinser i stedet. Ble satt opp på en avtale om dette. Fikk ikke noen info om forskjell i pris, men ser at det er hele 400 kroner dyrere? 

Er det vanlig at dagslinser koster over 600 kroner i måneden? 

Anonymkode: 1fc94...405

Skrevet (endret)

Jeg har en avtale med specsavers, betaler 388kr i mnd, men avhenger av linserype og merke

Endret av Topsi
AnonymBruker
Skrevet

Linseabonent via brille butikk og optiker er kjempe dyrt. Jeg handler mitt forbruk via lensit.no 

Koster 760 kroner for to 90pk med linser ,altså sett med linser til 90 dagers bruk. 

Anonymkode: bafa7...39c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Linseabonent via brille butikk og optiker er kjempe dyrt. Jeg handler mitt forbruk via lensit.no 

Koster 760 kroner for to 90pk med linser ,altså sett med linser til 90 dagers bruk. 

Det er  ca 350ish mindre enn meg, men hvor mye betaler du for kontroll? Jeg får også et par briller hvert annet år. Er veldig fornøyd 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar. Det er jo mye billigere. Får man samme type linser på nettet som hos optiker? 

Jeg vil jo ikke bruke så mye penger om jeg ikke må 🙈 Trodde aldri det var så mye dyrere for dagslinser 😅

Anonymkode: 1fc94...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...