AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Jeg trenger råd… mannen jeg skulle gifte meg med og fikk barn sammen med. Gikk fra hverandre for 3 år siden… og det har vært mye frem og tilbake mellom oss. Par terapi.. mye god kommunikasjon og sex.. selvom det var slutt. I fjor ved sommerferie tid var det en lengre periode vi hadde lite kontakt. Så tok han kontakt igjen.. og vi reiste på ferie sammen med fellesbarn fordi han ville teste om han hadde følelser, eller om han skulle velge ei annen.(dette fortalte han ved påske tider i år) Vi har holdt kontakten og vært der for hverandre siden.. men ikke hatt sex. Ved påsketider forteller han meg at han har dame de siste 8 mnd og hun har truffet vår sønn uten at jeg fikk vite det. Dette såret meg.. men følte jeg måtte respektere at han gikk videre. Tiltross for at jeg igjen sa at jeg hadde dype følelser og ønsket noe annet. I mai i år måtte avlive vår felles hund… etter dette tar han opp kontakten og sier han savner meg. Han holder kontakten daglig og flørter… han ber om å vi kan ha hjemmekontor på samme dag og treffes. Begrunnelse var fordi han ville snakke med meg. Det endte med sex.. og 4 dager senere.. sex igjen. Etter sist vi hadde sex bekrefter han at er fortsatt i et forhold!!! Jeg føler meg lurt og som en Idiot som burde ha forstått! For meg er utroskap grusomt og ikke noe jeg ønsker å ta del i!! Og nå ble jeg den andre Kvinnen!! Jeg vet at han ikke kommer til å fortelle henne. Men jeg føler på skam og dårlig samvittighet! Hva gjør jeg?! Forteller jeg henne det??! føler det er hans ansvar… og samtidig er jeg redd om jeg sier noe at det går utover sønnen vår.. Anonymkode: 8e174...877
AnonymousBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Tenk på deg selv, han har såret deg mange nok ganger. Men det krever altså da at du også kommer deg videre, sånn som han har tydeliggjort. 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Det beste du kan gjøre nå er å legge skammen hos han ved å heve deg over det og bryte kontakt med denne umoralske og manipulerende, utnyttende idioten Anonymkode: 34589...673 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Dropp det og la han gå. Han fortjener bedre. Anonymkode: bf48f...a68
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 Reagerer vel i grunnen mest på det du skriver i starten. Slutt for 3 år siden, mye fram og tilbake etterpå, terapi, sex og ferie for å se om han hadde mest følelser for deg eller en annen?? Wtf? Anonymkode: bc2ee...328 1
Topsi Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dropp det og la han gå. Han fortjener bedre. Anonymkode: bf48f...a68 Han????? Hun mener du vel?
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Du lar deg jo bruke. Drar på ferie for at han skal få "teste" om han vil ha deg eller ei annen ei... Han er en drittsekk, men du lar ham jo være det. Han kommer neppe å velge deg, i alle fall ikke på lang sikt, og gjør han det, vet du jo at du ikke kan stole på ham. Her må du bare sette ned foten og komme deg videre. Hvem han lar sønnen deres møte når han har barnet, er opp til ham og ikke noe du har rett til å bestemme over.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 Si fra til dama hans. Anonymkode: 2142d...b79
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 Informer ham om at heretter ønsker du kun kontakt om felles barn, og at kontakten skal skje skriftlig og kun om det som er nødvendig for barnet/samvær. Antar dere har en samværskontrakt - vis til denne. Og utover absolutt helt nødvendig kontakt, så ignorerer du ham. Ved henting og levering av barnet er du kun saklig, holder deg kun til det som angår barnet, ingenting annet. Vil han prate mer, så sier du konsekvent at han får ta det skriftlig på mail om det er noen viktig ang. barnet/samvær. Ikke få ham til å forstå at han har såret deg. Denne mannen har brukt og utnyttet deg i minst tre år! Ikke gi ham mer makt over deg! Om han skulle foreslå sex eller "prat", avvis det så saklig at du får frem at han ikke er interessant som mann lenger for deg. Det vil såre ham mer enn noe annet, tror jeg. Og ut og møt andre folk, bruk sommeren på å date og flørte når du kan, vær sosial og aktiv og skap deg et nettverk og miljø som ikke har noe som helst med ham å gjøre. Skap deg et sunt liv - helt uten ham, for med ham i livet ditt vil du aldri ha det godt! Så minimer hans rolle i ditt eget liv til han bare er en irriterende unødvendighet som du må forholde deg saklig til ang. barnet og samvær. Utover det - ignorer ham! Anonymkode: ae15f...009 2
Rødstrupa Skrevet 31. mai 2023 #10 Skrevet 31. mai 2023 Av og på slik dere holder på er som å rive plaster av et sår som tar laaang tid før det gror. Ingen god ide å fortsette med, iallefall ikke for din del. Det tar bare mye lenger tid å komme over han…Snakker av egen erfaring. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå