Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #1901 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er lov å håpe på det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. oktober 2006 #1902 Del Skrevet 17. oktober 2006 Inne og sjekker før jeg skal på jobb Er du der tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. oktober 2006 #1903 Del Skrevet 17. oktober 2006 Her var det mange som er innom for å se om noe skjer ja Har ikke hørt noe fra Epona, så tror ikke det har skjedd noe enda nei. Kan jo hende hun slapper av og nyter de siste dagene som gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 #1904 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sannsynligvis. Men spennande å spekulere då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. oktober 2006 #1905 Del Skrevet 17. oktober 2006 Epona??? är du mamma måntro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. oktober 2006 #1906 Del Skrevet 17. oktober 2006 *henger meg på spekulasjonene* Spennende å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. oktober 2006 #1907 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tekstet litt med Epona i går ettermiddag rundt kl fem. Da var hun sliten etter en del ordning på dagen, men ingenting var på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. oktober 2006 #1908 Del Skrevet 17. oktober 2006 Epona er som sagt fortsatt like gravid og den lille koser seg nok masse i magen hennes - Sånn , da kan spekulasjonene roe seg en stund til - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #1909 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nå var jeg kjempespent på om du hadde den lille inni eller utenpå magen når jeg endelig kom meg innom her Ikke lenge igjen nå! Jeg syns det er så utrolig å ha fulgtmed på prosessen deres,og tenk at nå har dere babyen snart i armene Lykke til hvis det blir før jeg rekker innom neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. oktober 2006 #1910 Del Skrevet 17. oktober 2006 :ler: Slapp av jenter! Det kommer beskjed når noe skjer! Er vist ikke lov å være lenge vekke herfra sånn rett før termin! Jeg har bare vært så ufattelig sliten og nedfor at jeg ikke har orket å skrive noe her.. Humøret har steget litt igjen, men jeg er så utslitt at jeg er nesten bekymret for meg selv.. Men har vært på barnimagen.com og andre nettsteder, og de som venter nå på samme tid er like trøtte og slitne virker det som, så det er en trøst. I hvertfall mange som er det, andre er jo i super form - heldiggrisene.. Sånn virker ikke min kropp, nei.. Var med samboer ut og gjorde diverse ærender i går, dvs jeg satt for det meste i bilen og han fløy inn og ut. Vi hadde en del ting å ordne, og det var ikke lett i denne lille fillebyen her. Men det ordnet seg til slutt. Har bla fått et bra tilbud på nye vinterdekk på bilen, som jeg har vært og fått satt på i dag. Etter det har jeg handlet, og i butikken var jeg redd jeg skulle falle helt sammen, for jeg ble plutselig så svimmel. Har spist litt etter jeg kom hjem, og har sittet her ved PCen, og er i bittelitt bedre form. Men skal legge meg og sove litt nå etterpå, for det trenegr jeg. Selv om det er 1000 ting i huset jeg kunne jegnkt meg å få gjort. Men jeg ooorker bare ikke... Er ikke i noe god form. Orker ingen fødsel i dag, tror jeg De siste par dagene har jeg fått en ny type vondt. Det kjennes ut som mensverk, men det kommer fra bekkenet. Går hele veien rundt, men er særlig over symfysen og i korsryggen. Det kommer snikende, er der noen minuitter, og går vekk igjen. De første gangene trodde jeg som sagt det var mensverk og håpte det skulle være noe på gang, men har skjønt at det kommer fra selve bekkenet. Antagelig babyen som presser eller noe. Det er sånn at jeg våkner av det hvis det kommer når jeg sover, men er likevel ikke sånn ekstremt smertefullt. I går var det ganske mye av det, dagen i forvegen bare en gang eller to. Ellers ingenting. Ingen slim. Ingen fostervann. Ingen økt kynneraktivitet (fryktelig lite kynnere nå for tiden synes jeg, men kommer litt om kveldene.). Ingen andre vondter. Bare knivstikk/nedpress som vanlig, og disse rare bekkenverk-episodene. Og masse liv fra en som koser seg fælt i magen. Og ellers er jeg bare trøtt, trøtt, trøtt, sliten, sliten, småkvalm, veldig svingende humør (mest litt langt nede), vonde hender og fingrer, og mye migreneplager. Og så har jeg endelig begynt å lekke melk om natten igjen, etter mange ukers fravær. Sier endelig, for jeg begynte å bli litt bekymret for om hormonene mine var som de skulle være! 39+0 i dag, og 9 dager til termin. Så nå er det max ca 3 uker igjen å gå gravid.. Er VELDIG klar for at noe skal skje snart, men regner med å gå på overtid egentlig. Baggen er pakket med det aller meste, har kjøpt kjeks og sjokoloade i dag og puttet oppi, nå mangler bare det som er i dagblig bruk. Ellers er den klar. Og mase-sms'ene har begynt å komme fra familie og venner... Kom en fra pappa i dag, han ønsket god dag og gledet seg til gladmelding fra de dype skoger.. Jo takk, det gjør vi også... Men det er nå litt koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 #1911 Del Skrevet 17. oktober 2006 Av personlige grunner så håper jeg du får før terminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. oktober 2006 #1912 Del Skrevet 17. oktober 2006 Slapp av så mye du kan, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 #1913 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er så spennande å følgja ditt svangerskap, altså. Det verkar som at me AKKURAT dei same vondtane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 #1914 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er du på snartmamma.com forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. oktober 2006 #1915 Del Skrevet 17. oktober 2006 Innom og klemmer på både deg og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. oktober 2006 #1916 Del Skrevet 17. oktober 2006 ((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))) Hvil deg masse nå, det trenger du. Stor tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 17. oktober 2006 #1917 Del Skrevet 17. oktober 2006 En liten i de slitsomme dagene mot termin. Tida går vel ufattelig tregt nå, kan jeg tenke meg. Pass på deg selv, du er flink som legger deg selv om det er ting å gjøre i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. oktober 2006 #1918 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. oktober 2006 #1919 Del Skrevet 18. oktober 2006 Pi@, Fjellrypa, Linn3c (leser litt i oktoberklubben der og er registrert men skriver ikke. Er litt for voldsomt for meg der inne ), Charmina, Pondusa (takk for fødevibber, jeg tar imot alle jeg kan få!), Cymbidium og Charmina igjen: Stoooor klem til dere alle, takk for oppmuntring og hilsener! Synes jeg klager fælt for tiden, men jeg må få det UUUUUT.. Og det er et virvar av følelser inni meg. Kanskje ikke så rart igrunn. I går kveld snakket jeg lenge i tlf med en venninne, om helt andre ting enn fødsel og graviditet og baby, og det var DEILIG. Humøret steg veldig av å tenke på litt andre ting. Det er jo en kjempepositiv ting å gå og vente, og jeg gleder meg så utrolig til vi får babyen vår, men når jeg går i min egen verden og bare er opptatt av vondter og plager så blir man litt ensporet. Og når man i tilleg ikke har krefter til noe annet enn det heller, så blir det enda mer slitsomt og man begynner å synes litt synd på seg selv, i hvertfall jeg... Så det var deilig med helt annen input i går kjente jeg Men åh, som jeg gleder meg til Knøttet skal komme!! Det er uansett det viktigste akkurat nå I natt har jeg sovet relativt bra, men vært oppe utallige ganger på do, og en gang for å spise. Hatt vondt i bekkenet igjen, det kommer liksom om kvelden når jeg har lagt meg. Det er mer og mer av det, men det roer seg etter hvert. Hatt vondt i ryggen i natt også, og hatt litt store problemer med å ligge godt... Men likevel sovet ganske bra. Ingen planer i dag, bortsett fra å handle. Og så tenkte jeg å re opp sengen til babyen. Og vaske klær, men det er det jo for det meste vaskemaskinen som gjør Jeg stapper inn, tar ut og henger opp. Men det er nok det.. Våknet forresten i morges med en følelse av at det var snø ute, men heldigvis tok jeg feil! Var en sky med snø og regn under over her vi bor på værmeldingen fro i dag, så jeg er litt spent.. Og så har jeg fått det for meg at babyen kommer når det er snø ute, så kanskje jeg er blitt litt opphengt i snø.. Men nå skal jeg snart ut og handle tenkte jeg, før jeg blir for trøtt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 18. oktober 2006 #1920 Del Skrevet 18. oktober 2006 Snö?! HU, jag hoppas för egen del att MIN baby är ute långt innan snön kommer... slutet av november kan det få vara snö men tidigare än så? Fast när jag tänker efter har det ju faktiskt varit snö på allhellgona/halloween några gånger så helt omöjligt är det nog inte. men du kanske bor längre norrut än vad jag gör? Men jag har inte fått för mig att du gör det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg