Pi@ Skrevet 25. september 2006 #1681 Del Skrevet 25. september 2006 Du har termindato akkurat på datoen da jeg er 12 uker . Trodde du hadde termin to dager før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1682 Del Skrevet 25. september 2006 Men det har jeg jo sagt til deg, at vi teller ned til samme dag! Du 12 uker, jeg termin! Heia 26. oktober sier bare jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1683 Del Skrevet 25. september 2006 Det er tickeren som lyger vet du - pga ulik telling på norsk (40+2) og "utenlandsk" (40+0) så har jeg satt den sånn at uketellingen er riktig mens antall dager igjen er feil. Jeg er 35+5 i dag, men har 32 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 #1684 Del Skrevet 25. september 2006 Da er jeg med. for 26. oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1685 Del Skrevet 25. september 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. september 2006 #1686 Del Skrevet 25. september 2006 Rare greier det med tickeren! Er så vanskelig å huske at det egentlig er to dager mer igjen enn det som står! Men nå går det fort nedover! Det må ha vært en herlig opplevelse å føle at man virkelig fikk til noe andre har sagt at man ikke kan! (Selv om det sikkert var grusomt å prøve så lenge som dere gjorde først! Følte vi prøvde mer enn lenge nok, og det var jo så vidt over året! Det er rart å tenke på, for de barna som ble annonsert som graviditeter rett etter at vi startet vår prøving, er over året nå, og vårt lille knøtt er ikke født ennå! Det føles ikke så lenge ut nå som vi har fått det til. :klø: ) Det ser hvertfall ut som alt ordner seg for dere og lille knøttet i magen din! Regner med du er spent på om det er en eller du får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1687 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Susan Sto Helit: Utstyrsoppdatering: UTSTYRSLISTE: DETTE HAR VI: et par klesskift i str 50 (et par-tre bodyer, en pysj, et par sparkebukser, lue, sokker) bommullsbodyer i str 56 og 62 ullbodyer i str 56, 60/62 og 70 sparkebukser i str 56 og 62 ulluer en bomullslue 1 hjemmestrikket ulljakke strømpebukser i bomull (er litt store, 62-68) sokker i str 0-1 mnd strømpebukser og stilongs i ull, str 50 og 60 2 stelle/badehåndklær m hette 1 "tisseteppe") 2 helsetepper 1 6-pkn flanellsbleier 2 6-pkn gaskluter gulpekluteer/diverse 1 nydelig villsauskinn 10 myke fine frottekluter, 3 litt tykkere sprinkelseng dyne i str 65x80 (vogndyne) dyne i 80x100 madrass overmadrass duovogn stelleveske vognpose i lammeskinn (vinterpose) vognpose i dun (litt lettere) ammepute stellematte 1 kjeledress votter uten tommel laken (2 stk) og dynetrekk(2 til 80x100, 1 til 65x80) 3-4 myke frottehåndklær som bare er babyen sine "sprinkelbeskytter" bæresele m ryggstøtte(Babybjørn active) DETTE TRENGER VI: babyteppe i ull (holder på å strikke, men får det nok ikke ferdig.. Klarer ikke strikke mer... bleier (men har noen bleieprøver på bleier til nyfødt, ca 10 stk) stelleutstyr kjøpe av merket Babyline. NB: trenger minimalt.. KJøpr badesåpe + olje bleiebøtte bilsete lekegrind babycall badebalje fikse bremsene på vognen (dvs bytte fjær) - bestilt nye fjær Endret 25. september 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 #1688 Del Skrevet 25. september 2006 Dere er jo snart helt ferdig med listen dere da!! Dumt at du ikke klarer å strikke mer. Da jeg gikk gravid med Erik strikket jeg teppe jeg også, og hadde så vondt på sluttten at jeg sleit virkelig med å strikke. Til slutt gikk det en djevel i meg, og jeg festet trådene to dager før han ble født... så ikke gi opp. La fingrene og hendene varme seg godt opp, så går det kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 #1689 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner at jeg bare har å henge i med strikkinga nå, plutselig kan det være for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1690 Del Skrevet 25. september 2006 Hei Magnhild! Det går jo an å håpe, jeg har så lyst å få det ferdig! Men fingrene sovner når jeg har "knekk" i håndleddet, og jeg har ikke følelse i fingertuppene i det hele tatt, er konstant nummen... Legen har sagt jeg må føde før dette gir seg... Kanskje jeg klarer å strikke det ferdig etterpå..? Er bare fram og tilbake, rettstrikk, så egentlig kjapt og enkelt. Men nå helt umulig.. Angående utstyr er vi i grunnen ferdig - det er kun bilsete vi MÅ ha før babyen blir født! Resten får vi ta etter hvert, hva vi trenger mer av klær og ting det får vi ta etter behov. Vi har i hvertfall et veldig godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. september 2006 #1691 Del Skrevet 25. september 2006 Förstår att det måste ha varit en härlig känsla att ringa och avbeställa tiden på Porsgrund. Skönt att det går att få lite hormonboost och slippa allt styr och bök med provrörsbefruktningen. Föresten tror jag MIN ticker stämmer - för jag bor ju i "utlandet" och jag tror att vi räknar 40+0. Jag måste kontrollera det med min barnmorska i dag så jag vet... viktiga småsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #1692 Del Skrevet 25. september 2006 Pi@: Jeg for min del er glad jeg strikket i vår og i sommer, for jeg har ett egennprodusert sett med jakke, lue og sokker som jeg gleder meg til å bruke! *stolt* Er halvvegs i en jakke til, og holder på med dette teppet også, men det blir ikke ferdig mens jeg er gravid i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. september 2006 #1693 Del Skrevet 25. september 2006 Lenge siden jeg har vært innom å tittet nå. Fytti, som det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 25. september 2006 #1694 Del Skrevet 25. september 2006 Så dumt du ikke får strikket mer. Jeg er nok ingen raser på strkking, så sender det påbegynte teppet til mormor jeg tror jeg. Hun strikker fort 4 par ullsokker i uka, så vil tro et teppe på rundpinne går kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2006 #1695 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2006 #1696 Del Skrevet 25. september 2006 Kjempegoey med selvstrikket, du er kjempeflink som har faatt til det settet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. september 2006 #1697 Del Skrevet 25. september 2006 Det er rart å tenke på, for de barna som ble annonsert som graviditeter rett etter at vi startet vår prøving, er over året nå, og vårt lille knøtt er ikke født ennå! ← De som ble annonsert som graviditeter da vi begynte å prøve, nærmer seg tre år nå...og vi prøver fortsatt... Kjedelig at du ikke greier å strikke mer da.. Nå nærmer det seg jo veldig fort da. Hvor ble all tiden av liksom Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 #1698 Del Skrevet 25. september 2006 Teite fingre og håndledd da!! men du får det sikkert raskt ferdig etter fødselen. Og småtten vil koooose seg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. september 2006 #1699 Del Skrevet 26. september 2006 De som ble annonsert som graviditeter da vi begynte å prøve, nærmer seg tre år nå...og vi prøver fortsatt... ← Uff, det hørtes vondt ut! Håper det ordner seg for dere snart! Husker alle følelsene og tankene som kom bare etter et halvt år. Etter tre år tror jeg jeg hadde vært ganske oppgitt og nærmest resignert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. september 2006 #1700 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg ble visst unnfanget paa naturlig vis etter tre aars proeving. Foreldrene mine var midt i utredningen da det klaffet. De begynte visst aa miste haapet, men plutselig kom jeg! Saa ikke gi opp, Capricorn! (Beklager avsporingen i Eponas dagbok!). Tror jeg skal kopiere utstyrslisten din hvis det er greit, Epona! Begynner aa faa litt panikk for at vi ikke skal ha alt klart (ja, jeg er litt forut for min tid noen ganger! ). Haaper du faar en fin dag i dag uten for mye vondt! En dag naermere foedselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg