Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Så koselig med en oppdatering fra deg, og godt å høre at dere nyter de første dagene sammen. Kos deg med familien, du, og ikke tenk på at du må oppdatere deg hos oss akkurat nå.

Men jeg har også veldig lyst til å se vidunderet etterhvert, altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så koselig med en oppdatering. Jeg fikk jo rent tårer i øynene av å lese jeg :legrine: Vidunderlig at dere alle har det så bra - kos dere masse. Tenker på deg

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Velkommen hjem med lille prinsen.

Nyt tiden nå, for den kommer ikke igjen. Gleder meg til å høre mer om hverdagen med prinsen, og hva navnet hans blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for bilde og sms i går.

Denne gangen kom det fram.

Han er bare helt nydelig. :legrine:

Hverdagen med en liten baby blir oftere annerledes enn hva en "forventer".

Ikke negativt ment - bare at fantasi og virkelig som oftest er to forskjellige ting.

Så kommer alle med sine velmenende ord og tips.

Det kan være koselig og kjekt, men også frustrerende og irriterende. ;)

Er det noe "alle" mener de er; er det gode omsorgspersoner, bleieskiftsekspert, ammeekspert, tankeleser om hva du/babyen egentlig trenger. At det som oftest er fred og ro til å finne ut av ting selv er ikke alltid like opplagt for de fleste... :ler:

Tenker masse på deg, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vet ikke hvor jeg skal begynne! :ler:

Vi har det bra, alle tre! Har fått besøk av mormoren og morfaren til Prinsen, det er veldig kos! (Klarer ikke kalle ham Knøttet lenger, for han er jammen ikke så liten, så heretter kalles han bare Prinsen. Prins Navnløs som vi har kalt ham inntil i dag, men nå er han ikke navnløs lenger!). Han er lang og smal :) Og passer definitivt ikke i str 50 nei ;) Og knapt nok i 56.. :sjenert: Må sende mormoren ut på klesshopping i morgen, for vi mangler sparkebukser i riktige størrelser. Til gjengjeld har vi masevis av bodyer som vi ikke har bruk for i denne omgang :ler:

Han er utrolig våken, hadde ikke ventet meg at en baby på noen få dager skulle være så oppmerksom og våken og feste blikket på ting. Han løfter hodet sitt høyt opp også! Men hva vet jeg, jeg har aldri hatt babby før og har ingen å sammenligne med.

Han er veldig trygg og fin, ingen protester da støvsugeren kom på i går! Heller ingen protester når vi steller og skifter og da han badet i dag for første gang hjemme. På sykehuset hylte han da han ble badet, men i dag gikk det veldig fint. :) Han bruker tiden på å spise, sove, bæsje, knirke litt, skrike en sjelden gang, kose, se på ting og har det som plommen i egget. :ler:

Jeg for min del er ganske så sliten, og særlig i dag har jeg vært helt tappet.. I går brukte jeg mer energi enn jeg hadde, så idag har jeg tatt det med ro og bare gjort mine viktigste plikter - nemlig være mamma. :) Har stort sett sittet i sofaen og vært mat- og kosestasjon! De andre har flydd rundt - deilig. Jeg har ikke krefter til å gå rundt med min egen sønn en gang, for jeg er så trøtt og svimmel og redd for å falle... :sjenert: Så i dag har jeg sittet i ro og ammet og kost med ham, men mormor har jo ikke noe i mot å går rundt og underholde ham. :)

Men jeg er i bra form sånn egentlig, men jeg kjenner at kroppen stilles om ja! Hormonenen raser, og jeg er ikke helt vant til mitt nye liv enda.

Prinsen kaller hører jeg - daq må jeg nok gå! Fødselsrapport får kome etter hvert, og så har jeg tenkt å starte en ny dagbok etter det. Blanke ark med nytt liv som mamma! :legrine:

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :legrine: Får helt tårer i øynene jeg. Det er så herlig at DU endelig er mamma! Husker så godt følelsen. Det er bare fantastisk hva naturen faktisk får til :legrine: Gratulerer SÅÅ masse :blomst:

Er så spent på navn og på hvordan han ser ut veslegutten deres jeg..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vidunderlig å lese her inne vennen. Og jeg håper jeg også får se den lille prinsen engang! Høres ut som om dere har det fint alle sammen. Tenker masse på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å høre fra deg! :klem:

De første ukene er en helt spesiell tid! Kos dere, nyt det, og så håper jeg det ikke blir for lite søvn og for mye bæring og slit! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Epona! Naa er du virkelig mamma! :legrine: Hoeres helt herlig ut, til tross for sting og doegnvillhet. ;)

Er det haap om et bilde? :sjenert: Ikke noen hast, altsaa!

Gi en stor klem til den lille, lange gutten din fra meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig oppdatering!

Slitsomt, men koselig å være mamma, altså. :)

Håper du får slappet av litt mer etter hvert, når dere får kommet ordentlig inn i rutinene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så härligt det låter. Jag får minnen tillbaka när jag fick storebror, han var också en stor baby men samtidigt så väldigt liten.

jag tycker du gör helt rätt som fokuserar på att vara mat och kosestation. Det är det som är viktigast!

Gratulerer igen Epona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...