Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 #1981 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Edit: Oh, jeij! Fyrste innlegg på side 100! LInn3c: Du må da ikke beklage at du er ivrig! Bare koselig det! Jeg er så spent på om dine vondter utvikler seg snart!! Har jo bittelitt vondter jeg og, men de har jo vært der en stund, og det er disse nedpressvondtene. "Bekkenpresset" som kom rundt forrige helg har blitt helt borte igjen, har du det fortsatt? Angående nedpress, så har jeg lest at det er med og modner livmorhalsen. Babyen presser nedover og det hjelper på å modne livmorhalsen så den blir myk og fin. Kanskje går åpningstiden fortere etter alle disse salige knivstikkene? ← Ja, vondtane mine har visst sett seg på pause i dag. Kjenner ikkje særleg til dei i dag iallefall. Så i dag er det nok din tur til å ha vondtar.. Var heilt vanvittig med liv i magen då eg skulle sova i natt noko som resulterte i akkurat slike knivstikk som du har skildra. Følte han berre borra seg ned i bekkenet og at det var rett før han skulle komma ut der og då.. Og så sovna eg, og då eg våkna igjen var det vekk. Våkna til og med på magen! Fekk litt dårleg samvit for at eg kanskje hadde skvist babyen, men eg hadde jo allereie fått mi straff, for eg var stiv som ein stokk i ryggen.. Einaste vondten eg har i dag er den evinnelege smerta frå lysken og nedover innsida av låra uansett korleis eg bevegar meg. Menmen, nok om meg.. Her masar eg i veg i boka di.. Beklagar. Gler meg til å høyra meir om dine vondtar! Endret 22. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. oktober 2006 #1982 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tenk innen tre uker så er jeg MAMMA!!!! ← Spennende altså! Skål for 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #1983 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tusen takk for PM. Den skal jeg se nærmere på. Jeg kjenner meg godt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2006 #1984 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) for "knivstikkinger". Det er nemlig modning på høyt plan, tipper du får en kjempelett åpningstid, helst at du kommer på føden med 6-7 cm. Hilsen superopptimisten! Endret 22. oktober 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #1985 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom for å se om det skjer noe... Er du klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #1986 Del Skrevet 22. oktober 2006 100 siders fest her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 #1987 Del Skrevet 22. oktober 2006 Grattis med 100 sider vennen. Og du er det noe nytt eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 22. oktober 2006 #1988 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tenker på deg Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 #1989 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eg og! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2006 #1990 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. oktober 2006 #1991 Del Skrevet 23. oktober 2006 *tusler innom og titter om det skjer noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #1992 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tjollahopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. oktober 2006 #1993 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ha en fin uke! Håper det skjer noe spennende underveis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2006 #1994 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du drikker "min" julebrus. Den beste julebrusen i verden! Tenk at det bare er 3 dager til terminen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. oktober 2006 #1995 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Wow, her var dagboken passert 100 sider og fått masse nye hilsener! Tusen takk for alle som stikker innom og følger med! En spesiell takk til Pondusa som er superoptimist og sa akkurat det jeg har lyst å høre! Ja til mye modning og kortere åpningstid! Det hjalp å skrive i går om lite vondter tydeligvis, for i går kvelde ble det heise mye! Masse nedpress med MYE vondere knivstikk enn vanlig. Knøttet var veldig aktiv og presset og styrte, og jeg hadde ganske ofte kynnere. De var ikke direkte vonde, men jeg kjente dem godt likevel. La meg litt over ti, og lå en stund før jeg sovnet, pga alle disse knivstikkene. De fortsatte nemlig, sammen med kynnerne. Smertene i bekkenet, som jeg har hatt før (menssmertene/bekkpresset over symfysen og i korsryggen) kom tilbake, og kom og gikk. Ble ikke helt klok på om de var samtidig med kynnerne, men det føltes sånn.. Så jeg TROR altså jeg hadde vonde kynnere.. Kjente det kilte litt i magen igjen (kaaaanskje noe kom til å skje??), og jeg lå og prøvde å sove og tror jeg må ha sovnet med et smil. Merket ikke at jeg hadde sovnet før jeg plutselig våknet da sambo kom og la seg. Og det var en god stund etter meg, og til min store glede (ja sånn er livet akkurat nå! "Hurra jeg har vondt!) så hadde jeg fortsatt vondt! Men etter en dotur og etter enda en tur opp (for å drikke melk - hadde så voldsom halsbrann), så roet det seg igjen. Ble liggende leeenge våken og høre på min snorkende sambo, før jeg også sovnet igjen. Og ingenting mer spennende skjedde.. Jeg som hadde håpet på rier eller at vannet skulle gå eller noe... Men neida, det lar visst vente på seg! Nå i morges har jeg vært på kontroll hos legen. Blodtrykket var bittelitt høyt (119/90), jeg hadde spor av albumin i urin, og har 1-2 i ødem så legen ringte sykehuset bare for å sjekke. Gynekologen der var ikke urolig, jeg føler meg ikke urolig for noe, legen min var heller ikke urolig, så vi avventer. Men fikk beskjed om å ta kontakt med lege/føden hvis jeg fikk pannehodepine og/eller smerter øverst i magen som jeg ikke har hatt før, eller hvis jeg følte meg usikker. Ellers var fosterlyden 144, SF-mål følger kurven og vekten er fin. Hun syntes ikke det gjorde noe at den har stått i ro, for babyen legger på seg det den skal og tar fra meg. Jeg var jo litt bekymret for det selv.. Men så lenge babyen er livlig, og det er h*n jo, så er jo alt greit. Etter jeg kom hjem igjen nå, så har jeg hatt en del nedpress igjen, og disse knistikkene. Og i tillegg litt verk i selve bekkenet. Har også hatt kynnere - både hos legen, på butikken og her hjemme, men de er ikke vonde, bare stramme. Men dagen er enda ung Ikke at jeg har forhåpninger om noenting da! Men spennende likevel. For ingen vet når det store skjer!!! Selv om jeg regner med å sikkert gå gravid et par uker til.. Jaja, i dag er jeg 39+6, og det er tre dager til termin nå, så "enden er nær"! Er satt på overtid fra 9. november, så nå begynner jeg å telle ned til den datoen Edit: Litt redigering... Endret 23. oktober 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2006 #1996 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det her er jo kjempespennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. oktober 2006 #1997 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja egentlig! Men det er helt rolig akkurat nå da.. Får se hva som skjer etter hvert! Ønsker meg litt slim, eller helst en foss med fostervann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. oktober 2006 #1998 Del Skrevet 23. oktober 2006 Spennede med vonder! Håper det skjer noe her snart jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 #1999 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så bra med vondtar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. oktober 2006 #2000 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg