SuperNova Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Den nye timeplanen på Sats passer meg ikke i det hele tatt! Alle timene jeg pleide å gå på før jul har byttet tid... så nå må jeg finne nye timer for å få det til å klaffe. Ser de har noe som heter StramOppPuls på et tidspunkt som passer meg veldig bra, men innholdet i timen skal jo helst passe det også. Derfor spør jeg: Har noen av dere trent StramOppPuls, det som tidligere het StramOpp 2? Det er en gul time, så jeg skjønner at det ikke er det mest krevende, men er det ren kondisjonstrening? Hva er i så fall forskjellen på dette og aerobic? Er det veldig kjerring-trening (no offence)?
Gjest gjest Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 jeg har trent stram opp2,og det var kondis og vekter.når formen ble bra ble timen for lett.nå går det i høy puls osv. fin time for nybegynnere da,men det er vel kanskje ikke du?
SuperNova Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2006 Ok, både kondis og styrke, altså. Jeg trodde kanskje det var mest kondisjon, siden det heter Puls. Jeg forsøker - så får jeg se om jeg liker det. Thanx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå