AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg blir gal! NRK Super står ofte på her, og på morgenen kjører de bursdagssang med utvalgte bursdagsbarn for dagen. Men jeg får ikke tak i teksten, og det gjør meg sprø 😂 De synger jo "Hipp, hipp, hei og hurra" osv, men så synger de også noe som i hodet mitt en gang hørtes ut som "Hipp, hipp, for en banan", og jeg skjønner jo at det ikke er det de synger, men jeg klarer ikke få tak på hva det faktisk er 🙈 Noen som kan hjelpe en forstyrret småbarnsmor? Anonymkode: f421c...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Del Skrevet 31. mai 2023 Nå er du ett år mer enn du var i fjor på denne tiden, nei å nei å nei å nei som tiden flyr. Hvis du fortsetter slik blir du over 100 år og får hatt og stokk og briller og gebiss. 🤣 det er bare å lytte og pause om du trenger.. Anonymkode: df6d7...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Del Skrevet 31. mai 2023 Takk, men det er ikke den 😅 Skal se om jeg finner den riktige! Anonymkode: f421c...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Del Skrevet 31. mai 2023 Fant den ikke i farta. Men det er en annen sang, med mange barn og ballonger, og de er innimellom i ruter på skjermen hvor de "ser" på hverandre. Typ Brady Bunch-stil. Selma er også med. Anonymkode: f421c...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Del Skrevet 1. juni 2023 https://tv.nrk.no/serie/musikkvideoer-nrk-super/2022/MSUM08000121/avspiller denne? Anonymkode: 6a883...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 1. juni 2023 #6 Del Skrevet 1. juni 2023 Deler av sangen er på samisk, så kanskje ikke så rart at du ikke skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 1. juni 2023 #7 Del Skrevet 1. juni 2023 Hipp, hipp, hei og hurra Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, hei og hurra For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin dag Det bobler og suser og bruser i magen Det er noe helt spesielt denne dagen Jeg sender hjerter og glede din vei Nikker og neier og jubler for deg Hipp, hipp, vuoi man somá Dáinna lávlagiin don šattat nu illui Hipp, hipp, vuoi man somá Buorre beaivi šaddá dál Hui buorre beaivi šaddá dál Hipp, hipp, hei og hurra Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, hei og hurra For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin dag Hipp, hipp, vuoi man somá Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, vuoi man somá For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin Dette skal bli en superfin Dette skal bli en superfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Del Skrevet 1. juni 2023 smurfebuss skrev (1 time siden): Hipp, hipp, hei og hurra Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, hei og hurra For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin dag Det bobler og suser og bruser i magen Det er noe helt spesielt denne dagen Jeg sender hjerter og glede din vei Nikker og neier og jubler for deg Hipp, hipp, vuoi man somá Dáinna lávlagiin don šattat nu illui Hipp, hipp, vuoi man somá Buorre beaivi šaddá dál Hui buorre beaivi šaddá dál Hipp, hipp, hei og hurra Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, hei og hurra For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin dag Hipp, hipp, vuoi man somá Denne sangen skal gjøre deg skikkelig glad Hipp, hipp, vuoi man somá For dette skal bli en fin dag Ja, dette skal bli en superfin Dette skal bli en superfin Dette skal bli en superfin dag! Åååhh!! Takk!! Nei, ikke så rart jeg ikke fikk taket på den når det var på samisk 😂 Anonymkode: f421c...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå