Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal få nyfødt i slutten av juli. 
hvilket sjal anbefaler dere av: 

-  aldoria Bambo soft bæresjal 

- ergobaby aura bæresjal

- cabo close

fordeler og ulemper ? 

Anonymkode: e25ab...2cc

Skrevet

Aldoria Bambo soft bæresjal har jeg kjøpt.
Har ikke fått testet det enda, men leste meg frem til at det var best for vår del

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd ergobaby aura men er veldig fornøyd med ergobaby embrace :) 

Anonymkode: cbba7...b33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun prøvd close caboo - var ikke veldig fornøyd med den - syns den seg så ned hele tiden noe som ga høy belastning på nakken. Herlig å gå over til babybjørn miracle så snart baby var stor nok for den!

Anonymkode: 19f09...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde Close Caboo, og den var dritt. 

For det første var det ALT for mye stoff. Først er det en tanske tykk (tenk gammeldags sweat-joggebukse) sele man har på, og utenpå der igjen må man så binde ENDA mer stoff, som i tillegg er dobbelt lag siden posen man oppbevarer den i er som en lomme utenpå. 

Alt for alt for ALT FOR varmt og også klumpete. 

I tillegg seg den. Hele pokkers tiden. Til tross for at babyen min veide 2.3 kg ved fødsel, og selen liksom skulle kunne brukes til minst 5 kg. Og det var knot å prøve å stramme den med babyen i. 

Så den var bare møkk. 

Anonymkode: fdcf4...32d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte Coracor, og var veldig fornøyd. Det er ikke ferdig knytt, da. Nå er baby 9 uker oh jeg bruker mest sele. 

Anonymkode: 81743...157

AnonymBruker
Skrevet

Coracor 

Og meld deg inn i Norsk Bæregruppe, KG har lite peiling på ergonomisk bæring. 

Anonymkode: 1bbf2...7ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Coracor og Ergobaby Embrace var jeg fornøyd med. Disse holdt frem til baby var ca. 6 kg hos meg, nå er jeg på vevd sjal og Tula FTG. Ikke kjøp Baby Bjørn.

Anonymkode: 35386...ac0

Skrevet

Aldoria er perfekt til juli-baby. Det er mykt og svalt og kjempefint å bære nyfødt i varmen. Øv deg på å knyte på forhånd så du ikke blir helt motløs av alle meterene med stoff første gangen. Det er verdt innsatsen, helt klart!

Ulempen med Aldoria er at siden det er så mykt og deilig til nyfødt så er det ikke behagelig å bære i når ungen blir 5-6 måneder, da trenger du noe med et mer fast stoff.

Men da kan du bruke de månedene på å finne om du vil ha en sele, vevd sjal, slynge, Meh Dai, eller litt av hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Aldoria er supert til sommerbaby! Lurt å tørrtrene litt på knyting. Bæreglede har en enkel og god video på YouTube.

Anonymkode: 2e1df...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...