Isla Skrevet 1. november 2002 #1 Skrevet 1. november 2002 Hadde det perfekt i går! Vi endte opp i dusjen der jeg satt oppå han. Men så når jeg kjenner at orgasmen begynnerå bygge seg opp kjenner jeg at jeg begynner å få vondt i hodet mitt også :x Vannvittig vondt i bakhodet mitt! Jeg vil ikke avbryte for samtidig så var det så deilig! Men hodet ble bare verre og verre :cry: Så derfor måtte vi bare gi oss. Det var ikke langt ifra at tårene kom - så vondt gjorde det. Den "hodepinen" jeg fikk kan ikke sammenlignes med vanlig "hodepine", kunne neppe tatt den bort med paracet... Har fremdeles vondt i hodet i dag, men det er mer generell hodepine. Er dette noe som andre også har opplevd??? Hva kan dette komme av? Jeg har aldri kommet borti dette før. Er det normalt eller vanlig???
Tusenfryd Skrevet 1. november 2002 #2 Skrevet 1. november 2002 Vet ikke hvor vanlig det er, jeg - men jeg har hørt om det. Sto det ikke noe i Dagbladet eller noe for en tid tilbake at det var et fenomen, særlig hos menn? Min mann har opplevd det, og måtte gi deg. Det var da en tråd her inne også om det... noen som finner den? Og så tullet og fleipet vi litt med det - men det kom fra en seriøs artikkel, altså... Ikke la deg styre av det i hvert fall, for det hender forhåpentligvis ikke hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå