AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Dere som har silikon bruker dere bh? har hørt man kan få hengepupper om man ikke bruker bh. Det vil ikke være så pent om man har silikon. Noen som vet om det er sant? Anonymkode: 48767...f33
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Kirurgen som opererte moren min mener i hvert fall at det er sant. Hun blir veldig øm av vanlige BH-er (det var visstnok ganske vanlig ved implantat bak muskel) og fikk streng beskjed om at hun i det minste måtte bruke sånn topp for å unngå heng. Altså BH uten spiler og innlegg. Anonymkode: 4b0e1...601
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kirurgen som opererte moren min mener i hvert fall at det er sant. Hun blir veldig øm av vanlige BH-er (det var visstnok ganske vanlig ved implantat bak muskel) og fikk streng beskjed om at hun i det minste måtte bruke sånn topp for å unngå heng. Altså BH uten spiler og innlegg. Anonymkode: 4b0e1...601 Men hun har over muskelen? Anonymkode: 48767...f33
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Bruker stort sett BH-er uten særlig støtte. Jeg tok silikon som 40-åring, om de får litt heng om 20 år så går det helt fint 😄 Men går mye uten også, om jeg kan. Kirurgen min sa bare jeg måtte bruke sports-BH de første månedene, ingenting om tida etterpå. Anonymkode: 39465...a11
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 Jeg har jo fremdeles brystvorter da, til tross for silikon. Og det er derfor jeg bruker bh ute blant folk. Ellers strutter de jo og synes gjennom toppen eller t-skjorten jeg har på. Jeg har silikon over muskel, og fikk beskjed om å bruke superstram sportsbh i ukesvis etter inngrepet, fordi de skulle gro fast der de satt. Og det gjorde de. De sitter fast i brystkassen og spretter ikke opp og ned. Puppene mine holder seg altså på ett sted, og duver ikke opp og ned. Det lille jeg hadde av brystvev før inngrepet, rører seg ikke, det er så lite, og det sitter jo dessuten stramt over silikonimplantatene. Sånt sett hadde jeg ikke trengt bh, det er ingenting som kan henge eller dingle noe sted, men jeg bruker det altså pga skjule brystvortene for almenn beskuelse. Anonymkode: 9ee9b...629 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Men hun har over muskelen? Anonymkode: 48767...f33 Nei, hun har bak. Anonymkode: 4b0e1...601
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Jeg går med bh ute blant folk og uten hjemme. Har hatt silikon i over 20 år og de henger ikke. Det skal sies at jeg har veldig små innlegg, bare 150cc. Anonymkode: 86192...59d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har jo fremdeles brystvorter da, til tross for silikon. Og det er derfor jeg bruker bh ute blant folk. Ellers strutter de jo og synes gjennom toppen eller t-skjorten jeg har på. Jeg har silikon over muskel, og fikk beskjed om å bruke superstram sportsbh i ukesvis etter inngrepet, fordi de skulle gro fast der de satt. Og det gjorde de. De sitter fast i brystkassen og spretter ikke opp og ned. Puppene mine holder seg altså på ett sted, og duver ikke opp og ned. Det lille jeg hadde av brystvev før inngrepet, rører seg ikke, det er så lite, og det sitter jo dessuten stramt over silikonimplantatene. Sånt sett hadde jeg ikke trengt bh, det er ingenting som kan henge eller dingle noe sted, men jeg bruker det altså pga skjule brystvortene for almenn beskuelse. Anonymkode: 9ee9b...629 Hørtes ubehagelig ut. Klarer du ligge på magen? Du sier pupper, men du mener vel silikonpupper. Pupper er jo naturlig. Anonymkode: 5f863...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hørtes ubehagelig ut. Klarer du ligge på magen? Du sier pupper, men du mener vel silikonpupper. Pupper er jo naturlig. Anonymkode: 5f863...9b6 Pupp er pupp. Anonymkode: 39465...a11
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #10 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har jo fremdeles brystvorter da, til tross for silikon. Og det er derfor jeg bruker bh ute blant folk. Ellers strutter de jo og synes gjennom toppen eller t-skjorten jeg har på. Jeg har silikon over muskel, og fikk beskjed om å bruke superstram sportsbh i ukesvis etter inngrepet, fordi de skulle gro fast der de satt. Og det gjorde de. De sitter fast i brystkassen og spretter ikke opp og ned. Puppene mine holder seg altså på ett sted, og duver ikke opp og ned. Det lille jeg hadde av brystvev før inngrepet, rører seg ikke, det er så lite, og det sitter jo dessuten stramt over silikonimplantatene. Sånt sett hadde jeg ikke trengt bh, det er ingenting som kan henge eller dingle noe sted, men jeg bruker det altså pga skjule brystvortene for almenn beskuelse. Anonymkode: 9ee9b...629 Høres ut som det ser og føles helt naturlig. Grodd fast i brystbenet, duver ikke opp og ned- høres sexy ut😋😋😋🤤 Anonymkode: e776c...3fc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Pupp er pupp. Anonymkode: 39465...a11 Helt feil Pupp/Bryster: https://sml.snl.no/brystene Silikonpupper: https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/bryst/brystforstorrelse/silikonpupper/?webActivityId=12 Anonymkode: 5f863...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt feil Pupp/Bryster: https://sml.snl.no/brystene Silikonpupper: https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/bryst/brystforstorrelse/silikonpupper/?webActivityId=12 Anonymkode: 5f863...9b6 Mener fortsatt du tar feil Anonymkode: 39465...a11
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg går med bh ute blant folk og uten hjemme. Har hatt silikon i over 20 år og de henger ikke. Det skal sies at jeg har veldig små innlegg, bare 150cc. Anonymkode: 86192...59d Men du har vel bytta ila 20 år? Anonymkode: fb11c...61e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mener fortsatt du tar feil Anonymkode: 39465...a11 Hvordan kan du mene det? Når det er så stor forskjell. Antar du har saltvann/silikoninnlegg selv. Anonymkode: 5f863...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå