Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville gått rett på do. Kjøp en god doping som sitter godt (de med gummikant under er fine), og en krakk til bena. Dette fordi noen barn synes det er vanskelig å gå fra potte til do (ny runde med trening), og praktisk å kunne gå på do borte eller ute også (med hjelp), uten å måtte ta med potta. 

Anonymkode: 630b0...6ad

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville gått rett på do. Kjøp en god doping som sitter godt (de med gummikant under er fine), og en krakk til bena. Dette fordi noen barn synes det er vanskelig å gå fra potte til do (ny runde med trening), og praktisk å kunne gå på do borte eller ute også (med hjelp), uten å måtte ta med potta. 

* doring 

AnonymBruker

En som har en farge eller figur på som barnet liker, og som er rimelig, tenker jeg. 

Vårt første barn hadde ikke potte, men brukte en barne-doring med blomstermønster og sommerfulger på. Det ble den fordi det var vår da vi kjøpte den og hun var veldig opptatt av sommerfugler akkurat da. Til andre barn fikk vi en potte av naboen. Jeg vet ikke merke eller hvor den egentlig var fra, men tror altså det spiller mindre rolle. Dette barnet slet med å komme seg opp på do med barnedoring på, og var litt redd hele doen. Vi hadde også potta med oss en periode, fordi det hastet veldig når barnet sa at hun måtte tisse. Så det var kjekt at det var en helt enkel og lett potte. 

Anonymkode: 5e22f...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...