Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Noen som har prøvd disse? Kjøpte en på vita her, den lyseste for brunt hår... tenkte å bruke den en gang i uka for å holde min fantastiske brunfarge ved like (uvant å være brunette ). vil gjerne høre om andres erfaringer...
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Jeg slet skikkelig med flokete hår, matt farge - håret fra helvete med andre ord. Siden økonomien er ganske skral så valgte jeg denne shampoen istedet for enda dyrere frisørprodukter, og jeg kjøpte hele serien når jeg først var i gang Jeg ble iallefall kjempefornøyd, håret ble lettere å gre, det floket seg ikke lengre, det ble fint og glansfullt, og jeg vet at også flere har hatt de samme erfaringene som meg
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Har den fargepigmenter i seg? Balsamen hadde nemlig ikke det. I så fall hjelper den vel lite mot falming hvis du ikke bruker den fast.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Har den fargepigmenter i seg? Balsamen hadde nemlig ikke det. I så fall hjelper den vel lite mot falming hvis du ikke bruker den fast. ← det tror jeg... den var i hvert fall brun
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 det tror jeg... den var i hvert fall brun ← Da så Balsamen var hvit.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Da så Balsamen var hvit. ← Men lurer på om balsamen er brun også i denne nye serien? Det finnes en serie fra L'oreal også som jeg vurderte... Det er så flott å være brunette altså, jeg trives utrolig med det selv om det var en tilvenningsfase... Men fargen blir vel ikke annerledes om man bruker sånn her sjampo? (veldig fornøyd med den jeg har)
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Skjønte ikke? Jeg hadde balsamen fra Brilliant Brunette selv i en periode, og den var helt uten farge. Den var ganske kremaktig, og for mye for mitt hår, men sikkert bra for hår som er litt grovere. Den kuren fra L'Oreal er sikkert ikke dum som oppfrisking.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Det er min favorittserie Lukter nydelig, og fungerer veldig bra for håret mitt. Er også en av de få shampoene som hodebunnen min tåler. Tillegg: håret mitt er halvlangt, ufarget...tynne hårstrå. Endret 9. januar 2006 av susanne
Dru Skrevet 9. januar 2006 #9 Skrevet 9. januar 2006 Jeg likte ikke serien i det hele tatt. Jeg har tjukt, brusete og til dels skadet hår, og den gjorde ingenting for mitt hår. Den gjorde det kanskje verre, til og med...
Gjest Lilleulv Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Jeg likte ikke serien i det hele tatt. Jeg har tjukt, brusete og til dels skadet hår, og den gjorde ingenting for mitt hår. Den gjorde det kanskje verre, til og med... ← hm.. nå har jeg kjøpt sjampoen, men ikke fått prøvd enda. blir jo spennende... Elphaba, jeg mente om den forandrer noe på fargen. Nyansen liksom. Er veldig fornøyd med gyldenbrunt, så ville ikke at den skulle blitt mer brun og mindre rød eller mørkere eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå