Gå til innhold

Post nord skal ringe dagen i forveien og avtale leveringstid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er i morgen. Når ringer de ca idag da? 
tenkte å være litt føre var. Er på jobb så ikke bestandig så enkelt å få svart.

Hater at en ikke kan velge å få pakken på ett utleveringssted men nei det var kun hjemlevering som var mulig.

Anonymkode: 8d144...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er og blir et sjansespill. Noen ganger sier de ikke ifra før, men ringer plutselig på døra og om en ikke hører det så drar de igjen og en får sms-beskjed om at pakken kunne ikke leveres og den må hentes på *oppgitt sted*. Noen ganger går det ikke som det skal, men stort sett går det bra. Tvi-tvi for deg og din pakke. :) 🎁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er i morgen. Når ringer de ca idag da? 
tenkte å være litt føre var. Er på jobb så ikke bestandig så enkelt å få svart.

Hater at en ikke kan velge å få pakken på ett utleveringssted men nei det var kun hjemlevering som var mulig.

Tenker du er heldig om de gidder å ringe i det hele tatt.

I det siste har jeg opplevd at pakken har stått utenfor døren når jeg har kommet hjem, tross at avtalen er at de skal ringe 30 min før. Har mistet troen på dette firmaet.

Anonymkode: a9b85...660

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd at de har ringt. Fått SMS 1 gang og de andre gangene dukker de bare opp. Eller ikke. 

Har sluttet å kjøpe hos nettbutikker som ikke har andre alternativer enn Post Nord.

Anonymkode: 76b05...548

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Post Nord kan ta seg selv i røven!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har aldri opplevd at de har ringt mer enn 15 min før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Aldri opplevd at de har ringt. Fått SMS 1 gang og de andre gangene dukker de bare opp. Eller ikke. 

Har sluttet å kjøpe hos nettbutikker som ikke har andre alternativer enn Post Nord.

Slik som posten? Som bare setter fra seg pakker på fortauet?

Anonymkode: 45dd7...dcb

AnonymBruker
Skrevet

De skal ikke ringe dagen før, men samme dag.

Dagen før pakken er klar til utlevering blir du varslet via SMS eller e-post med informasjon om leveringen. Samtidig mottar du en lenke til en side der leveringsalternativ og tidspunkt kan velges. Sjåføren varsler ankomst ca. 30 minutter før levering hjemme hos deg dersom levering med signatur er valgt.

Anonymkode: dae9c...921

AnonymBruker
Skrevet

PostNord er noe dritt, fikk nettopp sms at pakken blir forsinket. Så tidligere i dag at den var kjørt ut, regner med at sjåføren var forsinket på ruten og ikke gadd å levere. Drittsekker, hele firmaet er noe dritt.

Anonymkode: aae66...d53

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slik som posten? Som bare setter fra seg pakker på fortauet?

Anonymkode: 45dd7...dcb

Det vet jeg ikke. Jeg snakker av min egen erfaring og ikke hva jeg tror hender med andre :)

For min del har det aldri vært noe trøbbel med posten. Tvert om, her jeg bor er det super service og de bærer inn tunge pakker for meg til og med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ordna seg dekkene lå på trappa når jeg kom hjem puh🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...