Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en litt intens fase på Tinder der jeg både opplevde litt kynisk oppførsel fra menn, og at jeg ble kynisk selv valgte jeg i affekt å slette tinder for å begynne på nytt. Ser nå at tidligere matcher kommer opp. Føler meg litt dumt, så valgte å gjøre profilen ikognito for dem jeg ikke har likt. Flere som har sletta Tinder for å begynne på nytt? 

Anonymkode: df4f0...90a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er veldig vanlig, og noe "alle" gjør en gang i blant? 🤷‍♀️

Anonymkode: 74fc7...26c

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det mange ganger. Men for meg var det kanskje annerledes opplevelse enn for deg. Jeg møtte bare dem jeg synes var greie og ordentlige. Så de fleste datene mine var veldig hyggelige. Noen traff jeg flere ganger, og da slettet jeg Tinder nokså fort, bare etter kanskje 1. eller 2. date. 

Så kom vi ikke til å bli kjærester. Og da var det på nytt med Tinder igjen. Holdt på sånn mange ganger. Men nå har jeg truffet en der jeg er blitt kjærester med, og det ser ut til å vare.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også stort sett møtt hyggelig fyrer på Tinder, men etter at det ble litt rot fra min side, bestemte jeg meg for å slette hele dritten for en kort periode. 

Anonymkode: df4f0...90a

Skrevet

Gjort det flere ganger.Helt vanlig det😊

Skrevet

Ganske vanlig praksis det☺️ Ellers er det bare å stå på, Tinder kan være kjempegøy! Har selv hatt de morsomste datene jeg neon gang har hatt via Tinder🥳

Skrevet

De fleste har slettet og startet opp igjen tinderprofilen sin, jeg fikk faktisk ikke opp gamle matcher da jeg slettet alt (ikke bare appen) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...