AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Kan sukker forårsake vond lukt i underlivet? Jeg har stort sett alltid ok lukt ,også om det har gått et par dager siden dusj, men nå lukter det etter få timer. Jeg har googlet bakteriell vaginose, men det lukter ikke fisk.. bare vondt. Det klør også tidvis. Kan det være ph som er ute og kjører? Skal sies at jeg har hatt en periode med relativt høyt sukkerinntak,blandt annet fra gjærbakst,sjokolade,lefser mm. Anonymkode: f88d1...ead
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 sopp? ta deg en pille, se om det hjelper. Anonymkode: 54c02...db7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Er nok sopp. Og ja, gjær og sukker « mater» sopp, men ubalanse kan komme av mye. Ny sexpartner? Til og med dagene før mensen kan føre til ubalanse og sopp. Lett og fikse med en pille ihvertfall . Anonymkode: 04a73...d92
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Sopp lukter vel ikke...? Jeg gjetter på bakteriell vaginose. Da jeg hadde det (bekreftet på prøve) luktet det ikke fisk. Du kan forsøke med kapsler eller gel fra apoteket som gjenoppretter floraen, og hvis det ikke hjelper må du til lege og få en kur (antibiotika som stikkpiller i skjeden). Anonymkode: eb9c3...3ef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sopp lukter vel ikke...? Jeg gjetter på bakteriell vaginose. Da jeg hadde det (bekreftet på prøve) luktet det ikke fisk. Du kan forsøke med kapsler eller gel fra apoteket som gjenoppretter floraen, og hvis det ikke hjelper må du til lege og få en kur (antibiotika som stikkpiller i skjeden). Anonymkode: eb9c3...3ef Takk for svar. Må jeg ta gynekologisk undersøkelse? Skal prøve difflucan pluss canesten i dag. Hvor lang tid bør jeg gi det. Har ikke ny sexpartner. Hvilke andre symptomer merket du på bv? Anonymkode: f88d1...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå