Gå til innhold

Eks som har funnet mye yngre kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du ha reagert som kvinne tidlig i 50-årene, på at en eks hadde funnet seg en kjæreste som var 20 år yngre? Han er selv nesten 60 år.

Dette er en kvalitetsmann, ikke en som jager etter kvinner. Har sett på ham som langt over middels intelligent, har en krevende statusjobb og ting på stell. Så hvorfor velge en kjæreste som er 20 år yngre? Hvorfor ikke slå seg til ro med en kvinne mer på sin egen alder?

Anonymkode: 6a585...d0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan ville du ha reagert som kvinne tidlig i 50-årene, på at en eks hadde funnet seg en kjæreste som var 20 år yngre? Han er selv nesten 60 år.

Dette er en kvalitetsmann, ikke en som jager etter kvinner. Har sett på ham som langt over middels intelligent, har en krevende statusjobb og ting på stell. Så hvorfor velge en kjæreste som er 20 år yngre? Hvorfor ikke slå seg til ro med en kvinne mer på sin egen alder?

Fordi han er barnslig. Det er jo en grunn til at det ble slutt mellom dere?

Anonymkode: 12cd6...4ba

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm, dette er vel ganske opplagt. En dame i slutten av 30-årene er nok mer attraktiv enn ei som er 20 år eldre. Om forholdet holder er en helt annen sak.

Anonymkode: 2c366...868

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi han er barnslig. Det er jo en grunn til at det ble slutt mellom dere?

trenger ikke å være barnslig for å være med en 40 år gammel kvinne, kontra en i 50-årene? 🤔

Anonymkode: 85a2c...d7b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

deilig. Alle menns drøm det.

Anonymkode: 1a148...4d7

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel morsommere å være sammen med en på 40 enn en på 60? Kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde mer energi og futt og fart for 20 år siden enn det jeg har nå og jeg er 61.

Anonymkode: 9e2f3...04f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå vil vel de eldre kvinnene her inne fråde av sinne, 20 år yngre kjæreste er jo ikke greit?! 🤬

Anonymkode: 2e54a...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå vil vel de eldre kvinnene her inne fråde av sinne, 20 år yngre kjæreste er jo ikke greit?! 🤬

Ja, det er vel drømmen til TS. I stedet for å forbedre seg selv, går han inn på KG og utgir seg for å være forsmådd kvinne. Det er så patetisk og barnslig at man blir matt.

Anonymkode: ba6a7...98f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, det er vel drømmen til TS. I stedet for å forbedre seg selv, går han inn på KG og utgir seg for å være forsmådd kvinne. Det er så patetisk og barnslig at man blir matt.

Jeg er ikke mann, hvorfor kommer slike kommentarer?

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er vel morsommere å være sammen med en på 40 enn en på 60? Kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde mer energi og futt og fart for 20 år siden enn det jeg har nå og jeg er 61.

Anonymkode: 9e2f3...04f

Men mannen er jo også 60, og har ikke energien til en 40-åring. Eller tror mange menn på KG at kun kvinner eldes?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Her er det mye vrangt😂

Anonymkode: f5e55...85b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Han har ikke akkurat funnet en 20-åring men ei i 40-åra! 😅 Det lukter mer at du er usikker enn at han er en gammel gris. 

Anonymkode: 4bd35...519

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nå bare gjetter jeg vilt her, men det virker som om mange går inn i romantiske forhold fordi de er forelsket.

Vi skal kanskje ikke være fremmede for at mannen er forelsket.

Det kan også være slik at han er forelsket fordi hun er pen, dyktig, morsom, klok, empatisk og så videre, og så er hun tilfeldigvis også 20 år yngre. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Vitalogy
Skrevet

Kanskje han liker henne, og hun liker ham? Det er ikke helt uvanlig i forhold at man liker hverandre som personer.. Og så kan det hende at denne kvinnen på ca. 40 år faktisk er myndig.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva min eks gjør i sånne forhold, etter meg. Han er en eks av en grunn.

Nå har han riktignok vært gift i 9 år, etter at det ble slutt mellom meg og han. Kona hans er 6 år yngre enn han. Om han skulle gjøre det slutt med kona og finne seg en på 20-25, så er det jo ikke noe jeg har noe med i hvert fall. Det er jo fullt og helt hans valg. Jeg har ikke akkurat noe jeg skulle jeg sagt. Vi har begge gått videre i livet. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er så attraktiv, gir det jo mening. Man vil jo gjerne ha en yngre kjæreste, på generelt grunnlag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er bitter fordi han har oppgradert?

Anonymkode: 568b0...6de

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overhodet ikke! Jeg er selv midt i 50-årene, mannen et par år eldre. Dersom han hadde gått fra meg for en som var tyve år yngre hadde jeg ledd høyt og rått (ikke over at han gikk fra meg da, det hadde vært leit... 😞 ) Hvis han virkelig ville gi alt vi har skapt sammen på båten for en yngre kvinne hadde jeg bare synes han var utrolig teit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig ikke å rart at folk på 60år og 40år er sammen. Hadde dog vært ekkelt hvis det var en på 18 og 40 liksom.

Anonymkode: a65bf...6b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er bitter fordi han har oppgradert?

Anonymkode: 568b0...6de

I noen tilfeller blir det jo faktisk nedgradering. 

Anonymkode: d2da5...07f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...