Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Hva hadde du kjøpt dersom du hadde et gaverkort på 400 kr på Esthetique? Lurer på guerlain-solpudderet som jeg har hatt lyst på så lenge.. men har ikke bestemt meg enda
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Jeg hadde gått bananas Jeg ville også kjøpt solpudderet fra Guerlain om jeg var deg...Jeg har brukt det lenge og kjøper alltid det samme når jeg går tom. Jeg ville også kjøpt Shiseidos kremer som er fantastiske; finnes for alle hudtyper. Øyeskygge og rouge fra Chanel hadde også vært fint. Dette ble litt mer enn 400 da.. Du er heldig
Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Jeg hadde gått bananas Jeg ville også kjøpt solpudderet fra Guerlain om jeg var deg...Jeg har brukt det lenge og kjøper alltid det samme når jeg går tom. Jeg ville også kjøpt Shiseidos kremer som er fantastiske; finnes for alle hudtyper. Øyeskygge og rouge fra Chanel hadde også vært fint. Dette ble litt mer enn 400 da.. Du er heldig ← åh jeg vet!! shiseido sin multi energizing cream (tror jeg den het), er fantastisk. og jeg har veldig lyst på rouge og øyenskygger fra chanel. men jeg tror jeg tar solpudderet, og da har jeg 75 kr igjen.... så det var ikke sååå gildt dette gavekortet da, sett på en 0 bak så kanskje
Miracl3 Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har øyenskygge og rouge fra Chanel, de er fantastiske. Men for 75 kr ville jeg gått for en leppekrem fra Biotherm. God å hå nå på vinteren
Miracl3 Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Leppekremen fra Boitherm koster 50 kr så du har penger til en pakke med bomullpadds også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå