mingus Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Naboen har kuttet vekk hele hagen på sin side så nå er det fullt innsyn der vi skal sitte på terrassen og spise, sole oss og ha små barn badende i plaskebasseng. 20 m ifra et friområde i tillegg til hagen deres. Vet de har full rett til dette, men det var da ganske greit med denne lille skjermingen, og jeg er litt for privat til at jeg vil sitte på utstilling når jeg er ute i hagen med familien. Kan noen anbefale en solskjerming/vegg til en rimelig pris? best å ha på 2 m, så den kan spikres mellom stolpene her siden det ofte blåser en del. Synes de er koselige de på rusta, med blader, men de blåser vel fort avsted eller går lett i stykker? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Jeg syns bauhaus har fine levegger. De som heter palmako, f.eks. Og de som er sånne tynne spiler. De demper innsyn kraftig , og det skal ikke bli turbulens ved vind siden den ikke er totalt tett. Så kan dere kanskje plante noe i tillegg. Noen fine klatreplanter som kan dekorere veggen :-) Anonymkode: 9061e...126
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Skrevet 1. juni 2023 Jeg har de fra rusta i pil. De er veldig fin å se på, men vinden blåser igjennom. Jeg har to "utenpå" hverandre, og det lager litt mer le for vind. Jeg vil anbefale å ta de inn på vinteren. Mine har stått ut en vinter, og har begynte å råtne i tuppene. Anonymkode: 23321...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå