AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Jeg føler ingen tiltrekking. Han er grei, gentlemann, oppegående, tar initiativ, viser at han liker meg. Vi har det hyggelig sammen. Begge er i 40-årene. Merker at jeg blir irritert pga små ting han sier, måten han går på, virker usikker, klager på diverse ting... Jeg er hyggelig, men forstår ikke hvorfor reagerer jeg sånn. Anonymkode: ed183...5a3
c_buk Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Hvorfor vil du da fortsette. Du skriver at du ikke føler noen tiltrekning, og da er det ikke noe å satse på vel? 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Jeg leser ingen ting i innlegget ditt, som gjør at dette er noe å satse på. Til nød som kompis. Anonymkode: 37a4f...7ca
Elizia Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 Man dater vel for å finne ut om det er noen tiltrekking der? Og er det ikke det, er det jo bare å avslutte. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 Elizia skrev (26 minutter siden): Man dater vel for å finne ut om det er noen tiltrekking der? Og er det ikke det, er det jo bare å avslutte. Kommer litt an på hva slags livssituasjon man er i og hva en har opplevd før. er man mye ensom og lite venner igjen for alle er opptatt med familie. man er litt opp i åra og vet at valgmulighetene blir mindre Man har av erfaring sett at man aldri får de man har vært tiltrukket av gang på gang. og vært på utallig dater der man blir lei og oppgitt over at bare dreier seg om sex. så dukker en snill omtenksom mann som setter deg først og for kanskje første gang i livet føler en at en er første prioritet for noen. Du trives i hans selskap og føler seg veldig trygg og i varetatt. Enten forblir man single eller man tar vare på de som er snille mot en. Folk har jo sex uten følelser hele tiden så den biten må jo gå an å fikse. Anonymkode: bc1b1...852
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kommer litt an på hva slags livssituasjon man er i og hva en har opplevd før. er man mye ensom og lite venner igjen for alle er opptatt med familie. man er litt opp i åra og vet at valgmulighetene blir mindre Man har av erfaring sett at man aldri får de man har vært tiltrukket av gang på gang. og vært på utallig dater der man blir lei og oppgitt over at bare dreier seg om sex. så dukker en snill omtenksom mann som setter deg først og for kanskje første gang i livet føler en at en er første prioritet for noen. Du trives i hans selskap og føler seg veldig trygg og i varetatt. Enten forblir man single eller man tar vare på de som er snille mot en. Folk har jo sex uten følelser hele tiden så den biten må jo gå an å fikse. Anonymkode: bc1b1...852 Dette. Jeg er ikke desperat eller noe, men han er virkelig en fin mann og jeg trenger noe stabilt. Har datet en del og det er mye rart der ute. Tror jeg må bare avslutte eller prøve å være venner. Ts Anonymkode: ed183...5a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå