AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 Jeg er rett under 50 år og har møtt en som er 10 år eldre enn meg. Han er fin, morsom, bestemt, leken og familiekjær. Pluss mye mer. Bra på det jeg liker. Liker rett og slett å være sammen med han. Hva skal man huske på for å holde på mannen? Hva liker menn? For eks liker dere små gaver? Liker dere lidenskapelige kyss når dere minst venter det? Liker dere at dama pynter seg til vi treffes, kjole og sminke? Anonymkode: 2f904...f33 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Eh det viktigste et at vel at du finner ut hva HAN liker? Men jeg vil anbefale deg å være deg selv, den du var bår dere ble kjent og møttes, og ble sammen, altså alle forandrer seg jo med tiden, men du skjønner hva jeg mener? Ikke stress. Anonymkode: e45a8...d33 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Også menn liker å bli sett på som individer og ikke bare generisk kjønn. Bli kjent med ham. Han vil fortelle deg hva han liker. Anonymkode: c3023...504 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Mat på bordet, sex ved anledning , rene klær og plettfritt hus Anonymkode: 50e53...44b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 Du skjønner vel at menn også liker forskjellig ting? Det er forskjellige kjærlighetsspråk, og menn har også forskjellige tanker, meninger, følelser og lyster. Har du snakket med mannen du er sammen med???? Der får du fasitsvaret Jeg personlig er veldig glad i sex, nærhet og det at dama tilbringer tid med meg. Gaver er ikke viktig for meg. Anonymkode: 601ad...ff0 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 Det om dama pynter seg er ikke så viktig heller. Vil heller se hu naken enn i en pyntet kjole. Skal vi ut på datenight, så er det hyggelig at det ikke er joggerbukse, men liker ikke at hu skal stå 3 timer på badet bare for at vi skal ut og spise eller reise på kino Anonymkode: 601ad...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Men… du er jo såpass gammel at dette vet du vel. Han må jo være den som er opptatt av å holde på deg! Å «mase» med små gaver og klenging er helt feil taktikk. Vær en interessant partner så ordner det seg selv. Anonymkode: 69e1e...ed4 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mat på bordet, sex ved anledning , rene klær og plettfritt hus Anonymkode: 50e53...44b mest mann på 60 svar Anonymkode: 37d24...402 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): mest mann på 60 svar Anonymkode: 37d24...402 Nah. Jeg vet min mann på halve den alderen også tenner på å få mat servert, at det vanker sex og at det er mest mulig reint og ryddig. Jeg elsker å lage mat og er alltid kåt, jeg er også reinslig, så ankepunktet er vel det siste fordi jeg ofte er travel og ikke prioriterer rydding (og da er det også vanskeligere å lage mat). Men nå er han på en lengre reise og målet er striglet hus til han kommer hjem. Anonymkode: c3023...504 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #10 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men… du er jo såpass gammel at dette vet du vel. Han må jo være den som er opptatt av å holde på deg! Å «mase» med små gaver og klenging er helt feil taktikk. Vær en interessant partner så ordner det seg selv. Anonymkode: 69e1e...ed4 Ts her: hvorfor skal han være den som er opptatt av å holde på meg? 😃 Jeg tenker vi begge må jobbe for det. For å få et forhold til å fungere så må vi det. Jeg mener små gaver, mer som en oppmerksomhet. Kan være blomster jeg plukker selv eller et par strømper. Evt en boks med øl, brus, krydder, sjokolade. En fin stein jeg fant på stranda eller en gammel kopp som han kan bruke til kaffe på jobb.. Anonymkode: 2f904...f33
Rødstrupa Skrevet 31. mai 2023 #11 Skrevet 31. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er rett under 50 år og har møtt en som er 10 år eldre enn meg. Han er fin, morsom, bestemt, leken og familiekjær. Pluss mye mer. Bra på det jeg liker. Liker rett og slett å være sammen med han. Hva skal man huske på for å holde på mannen? Hva liker menn? For eks liker dere små gaver? Liker dere lidenskapelige kyss når dere minst venter det? Liker dere at dama pynter seg til vi treffes, kjole og sminke? Anonymkode: 2f904...f33 Skulle ikke tro at du er ‘’såpass voksen’’ og må spør menn hva som skal til for å holde på dem. Som kvinne selv ville jeg iallefall tro at:: Å ha egne interesser og ikke bare henge deg på han. Ha egne meninger være selvstendig Også økonomisk Endret 31. mai 2023 av Rødstrupa 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her: hvorfor skal han være den som er opptatt av å holde på meg? 😃 Jeg tenker vi begge må jobbe for det. For å få et forhold til å fungere så må vi det. Jeg mener små gaver, mer som en oppmerksomhet. Kan være blomster jeg plukker selv eller et par strømper. Evt en boks med øl, brus, krydder, sjokolade. En fin stein jeg fant på stranda eller en gammel kopp som han kan bruke til kaffe på jobb.. Anonymkode: 2f904...f33 Forts.. : Takk for svar! Godt innspill, være en interessant partner er bra ❤️ Jeg tenker at for å være interessant så må jeg holde på meg selv og den jeg er. Anonymkode: 2f904...f33
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #13 Skrevet 31. mai 2023 Rødstrupa skrev (2 minutter siden): Skulle ikke tro at du er såpass v Våkner du så frekk eller har du vært våken lenge og planlagt å være det? Anonymkode: 2f904...f33 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #14 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): mest mann på 60 svar Anonymkode: 37d24...402 Ja. Siden mannen hun vil holde på er nærmere 60, så er det jo spot on i så fall. Men synes at ts skal spørre han om dette. Ikke kg. Anonymkode: 8950d...a4b 3 1
Rødstrupa Skrevet 31. mai 2023 #15 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Våkner du så frekk eller har du vært våken lenge og planlagt å være det? Anonymkode: 2f904...f33 Det er ikke noe å bli så fornærmet over vel?. Du har iallefall fått noen gode innspill her 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #16 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mener små gaver, mer som en oppmerksomhet. Kan være blomster jeg plukker selv eller et par strømper. Evt en boks med øl, brus, krydder, sjokolade. En fin stein jeg fant på stranda eller en gammel kopp som han kan bruke til kaffe på jobb.. Anonymkode: 2f904...f33 Nå tuller du vel? Ingen menn bryr seg om sånt. En fin stein fra stranda eller selvplukkede blomster er sånt som tre år gamle barnebarn kommer med. Gamle kopper - hæ? Øl, brus og krydder har han vel i huset. Nei, han kommer til å hate alle «små gaver». Ikke setter han pris på det og dessuten blir det et press om å være like kreativ tilbake. Kan du ikke bare oppføre deg normalt? Foreslå ting du har lyst til å gjøre? Lage en god middag med god vin når han er hos deg? Slappe av, slik at han også kan føle seg avslappet? Gode samtaler, rom til å være seg selv, latter, gjensidig hjelp, bli kjent i rolig tempo. La han få gjøre ting for deg også. Ikke prøv desperat å bli likt, det gir alltid motsatt resultat. Anonymkode: 69e1e...ed4 10 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #17 Skrevet 31. mai 2023 TS igjen: Er det veldig viktig for menn at dama jobber og tjener bra? Ikke for eks er uføretrygdet eller jobber deltid? Viktig at man ikke klager over hodepine eller vondt her og der? Anonymkode: 2f904...f33
Gjest ti10 Skrevet 31. mai 2023 #18 Skrevet 31. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Endret 31. mai 2023 av ti10
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #19 Skrevet 31. mai 2023 Han vil vel ha kos, omsorg og nærhet. Det er gjerne det viktigste Anonymkode: 52bd7...772 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #20 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS igjen: Er det veldig viktig for menn at dama jobber og tjener bra? Ikke for eks er uføretrygdet eller jobber deltid? Viktig at man ikke klager over hodepine eller vondt her og der? Anonymkode: 2f904...f33 Si meg, har du aldri truffet en mann før? Du spør som om det er en hittil ukjent dyreart. For noen menn er det viktig, for andre ikke. Men når du er så voksen så forstår du vel at du ikke kan bli en annen enn den du er. Enten liker han deg for den du er eller så er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: 69e1e...ed4 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå