AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Del Skrevet 31. mai 2023 Tenker da etter samlivsbrudd. Har jo vært i ett langvarig forhold. Men det er kanskje lettere i 20-årene enn i 30-årene? Jeg prater normalt på date og stiller spørsmål, har aldri vært veldig stille. Men jeg utstråler vel at jeg er mer rolig og noe beskjeden. Tenker dere dette gjør det vanskeligere å få kjæreste. I tillegg har jeg nesten ikke familie. Er ikke fra en ressurssterk familie dessverre, og en av mine foreldre er død, den andre har jeg lite kontakt med av en grunn. Så håper jeg finner meg en mann som både liker personligheten min og aksepterer at jeg nesten ikke har familie 😌 Anonymkode: 314fe...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 31. mai 2023 #2 Del Skrevet 31. mai 2023 Kan forstå deg. Er i samme situasjon. Jeg er enebarn og har prioritert jobbing de siste 8 årene etter skilsmisse. Orker ikke ut å drikke lengre for å finne dame på byen slik man gjorde da man var 20. litt usikker på hvilke arena som er bra for å finne dame når man er 30-40 At du er stille er helt Okay man orker ikke noen som er intens hele tiden såfremt man selv ikke er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 31. mai 2023 #3 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg er som deg ts.Både litt beskjeden og forholdsvis rolig.Har nesten ingen familie heller.Null stress og date.Alle jeg har møtt har ønsket både flere dater og forhold😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg er beskjeden og når jeg liker noen blir jeg helt stille, rød i kinnene og ser bare ned i bordet. Så er nok verre enn deg. Men opplever at de fleste syns det er søtt og tiltrekkende selv om jeg selv føler meg skamfull som er slik før jeg er trygg og kjenner vedkommende godt. Har ei et stort sosialt nettverk, men få og nærme venner Anonymkode: 48090...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg mener det er vanskelig for stille og sjenerte damer. Jeg er selv slik i tillegg til at jeg er litt lukket og syns nærhet er vanskelig. Har ikke vært i et forhold ennå, annet enn "situationships" og jeg har inntrykk av at menn er raske med å haste videre så snart det blir litt vanskelig. Det vil si; du har jo allerede vært i et forhold så da vet du vet svaret for din del Men generelt tror jeg det er vanskeligere, ja. Stille, beskjeden, betenkt, intelligent og emosjonelt stabil = ikke så ettertraktet. Anonymkode: 8825c...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 31. mai 2023 #6 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenker da etter samlivsbrudd. Har jo vært i ett langvarig forhold. Men det er kanskje lettere i 20-årene enn i 30-årene? Jeg prater normalt på date og stiller spørsmål, har aldri vært veldig stille. Men jeg utstråler vel at jeg er mer rolig og noe beskjeden. Tenker dere dette gjør det vanskeligere å få kjæreste. I tillegg har jeg nesten ikke familie. Er ikke fra en ressurssterk familie dessverre, og en av mine foreldre er død, den andre har jeg lite kontakt med av en grunn. Så håper jeg finner meg en mann som både liker personligheten min og aksepterer at jeg nesten ikke har familie 😌 Anonymkode: 314fe...f5c Det er verken lettere eller vanskeligere uansett aldergruppe du tilhører! Alt avhenger av personen du søker og som responderer på ditt søk. Mange menn er selv stille og rolige, og kan lett matche med deg. Du må bare finne den rette. Det kan medføre for deg at du dedikerer din tid og en innsats for å finne den rette! Matcher du med den rette personen betyr ikke noe av det du ramser opp noe som helst. Alt handler om verdier, interesser og kjemien mellom deg og en eventuell partner. Det er ikke lett uansett aldergruppe. Antall single i dag i de forskjellige aldersgruppene er rimelig konstant høy uansett. Du må finne den rette mannen for deg, gjerne via datingsider der du lager en god profil med bilder og tekst, så må du sile med kritisk sans hvem du dater. Gi det tid, og lag et prosjekt av det. Ikke forvent noe match med en gang. Betal gjerne et par tusen kroner over et års tid for en seriøs nettside! Jeg skal garantere deg at du vil lykkes om du gjør dette rett, gir det litt tid, dater de som du føler passer sammen med deg, men uten store forventninger. Vent med sex, og test og aldri gi mer en du får. Den rette er der ute for deg, det hele handler om å gi det tid og lete systematisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg er stille, rolig og beskjeden. Ganske introvert også. Har nettopp fått kjæreste som er helt motsatt. Konstant rastløs, må gjøre noe hele tiden, høyt tempo og svært utadvent. Det går jo fint, men jeg må si fra at jeg trenger pauser. Både fra alle aktivitetene og andre folk. Personligheten min er ikke grunnen til at jeg har vært singel lenge. Tror ikke det er noe særlig hinder, med mindre du ikke "tør å møte folk" da? Anonymkode: 8281f...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 31. mai 2023 #8 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenker da etter samlivsbrudd. Har jo vært i ett langvarig forhold. Men det er kanskje lettere i 20-årene enn i 30-årene? Jeg prater normalt på date og stiller spørsmål, har aldri vært veldig stille. Men jeg utstråler vel at jeg er mer rolig og noe beskjeden. Tenker dere dette gjør det vanskeligere å få kjæreste. I tillegg har jeg nesten ikke familie. Er ikke fra en ressurssterk familie dessverre, og en av mine foreldre er død, den andre har jeg lite kontakt med av en grunn. Så håper jeg finner meg en mann som både liker personligheten min og aksepterer at jeg nesten ikke har familie 😌 Anonymkode: 314fe...f5c Vil tro det kan gå helt fint, og som kvinne kan du nok regne med å slippe å ta så mye initiativ. Så hjelper det nok veldig at en gjør seg tilgjengelig og klarer å åpne seg når noen gjør "forarbeidet". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 31. mai 2023 #9 Del Skrevet 31. mai 2023 Hadde det ikke vært nice om en kunne møte de man snakker med på Kvinneguiden? Haha. Hadde vært en dream come true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 31. mai 2023 #10 Del Skrevet 31. mai 2023 herzeleid skrev (16 minutter siden): Vil tro det kan gå helt fint, og som kvinne kan du nok regne med å slippe å ta så mye initiativ. Så hjelper det nok veldig at en gjør seg tilgjengelig og klarer å åpne seg når noen gjør "forarbeidet". Aldri gå i den fellen der! Ta initiativ ovenfor den du føler du matcher med, ikke overlate dette ensidig til den andre. Da kan en god match fort glippe. Det er en balanse i dette her! Den andre kan ikke lese dine tanker, og derfor ta din del av initiativet om det er en "match" der, ikke ensidig på noen måte, men gjør din del av jobben. Ikke sitt ensidig og vent på at den andre gjør den jobben. Da kan en potensiell match for glippe. Dette gjelder både menn og kvinner. Da jeg datet var damen litt på defensiven helt i starten, jeg tok styringen og det ledet til en match. Hadde jeg da overlatt dette bare til henne så hadde det glippet stort. Det endte med et varig forhold, fordi jeg ledet an i akkurat den situasjonen og ikke bare forventet at hun skulle gjøre det. Men jeg sørget for at hun faktisk også var med på veien videre. Jeg gav aldri mer en jeg fikk, og det endte i et forhold fordi hun da tok sin del av ansvaret. Det lå bare ikke slik for henne automatisk at hun tok ansvaret fordi hun helt naturlig var skeptisk. Når jeg ledet litt an, fulgte hun opp. Resultatet til slutt var suksess Det må gå begge veier hele tiden, når det gjorde akkurat det var det som kunne blitt en gordisk knute noe som bare fungerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #11 Del Skrevet 31. mai 2023 Antiviruset skrev (1 time siden): Aldri gå i den fellen der! Ta initiativ ovenfor den du føler du matcher med, ikke overlate dette ensidig til den andre. Da kan en god match fort glippe. Det er en balanse i dette her! Den andre kan ikke lese dine tanker, og derfor ta din del av initiativet om det er en "match" der, ikke ensidig på noen måte, men gjør din del av jobben. Ikke sitt ensidig og vent på at den andre gjør den jobben. Da kan en potensiell match for glippe. Dette gjelder både menn og kvinner. Da jeg datet var damen litt på defensiven helt i starten, jeg tok styringen og det ledet til en match. Hadde jeg da overlatt dette bare til henne så hadde det glippet stort. Det endte med et varig forhold, fordi jeg ledet an i akkurat den situasjonen og ikke bare forventet at hun skulle gjøre det. Men jeg sørget for at hun faktisk også var med på veien videre. Jeg gav aldri mer en jeg fikk, og det endte i et forhold fordi hun da tok sin del av ansvaret. Det lå bare ikke slik for henne automatisk at hun tok ansvaret fordi hun helt naturlig var skeptisk. Når jeg ledet litt an, fulgte hun opp. Resultatet til slutt var suksess Det må gå begge veier hele tiden, når det gjorde akkurat det var det som kunne blitt en gordisk knute noe som bare fungerte. Takker for alle råd! Nå er jeg ei dame som er flink til å vise interesse og ta initiativ når jeg er interessert i en mann. Dette til tross for at jeg er en rolig type. Men jeg er bevisst på det å ikke overdrive (balanse er viktig). Tror jeg bare må kaste meg ut i det i sommer og date, for jeg føler meg veldig klar for å få kjæreste! ts Anonymkode: 314fe...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Del Skrevet 31. mai 2023 Burde vel være den type dame som har størst sjanse til å finne seg en kjæreste. Overaktive damer som konstant skal finne på ting og ut i verden å være sosiale er for det meste det menn ikke ønsker seg. De fleste menn er nemlig ikke slik selv. Anonymkode: 4a99e...3cd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #13 Del Skrevet 31. mai 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Takker for alle råd! Nå er jeg ei dame som er flink til å vise interesse og ta initiativ når jeg er interessert i en mann. Dette til tross for at jeg er en rolig type. Men jeg er bevisst på det å ikke overdrive (balanse er viktig). Tror jeg bare må kaste meg ut i det i sommer og date, for jeg føler meg veldig klar for å få kjæreste! ts Anonymkode: 314fe...f5c Syns ingenting du skriver tyder på at du skal slite med å finne noen Anonymkode: 48090...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #14 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde vel være den type dame som har størst sjanse til å finne seg en kjæreste. Overaktive damer som konstant skal finne på ting og ut i verden å være sosiale er for det meste det menn ikke ønsker seg. De fleste menn er nemlig ikke slik selv. Anonymkode: 4a99e...3cd Tror mange menn likevel liker at dama er slik. Anonymkode: badbb...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #15 Del Skrevet 31. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Tror mange menn likevel liker at dama er slik. Anonymkode: badbb...749 Men da er man ingen god match, hvis man skal leve godt sammen er det bare bra for ts å luke ut de som vil ha utadvendte og energiske damer med mye sosialliv Anonymkode: 48090...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Del Skrevet 1. juni 2023 On 5/31/2023 at 6:04 AM, AnonymBruker said: Tenker da etter samlivsbrudd. Har jo vært i ett langvarig forhold. Men det er kanskje lettere i 20-årene enn i 30-årene? Jeg prater normalt på date og stiller spørsmål, har aldri vært veldig stille. Men jeg utstråler vel at jeg er mer rolig og noe beskjeden. Tenker dere dette gjør det vanskeligere å få kjæreste. I tillegg har jeg nesten ikke familie. Er ikke fra en ressurssterk familie dessverre, og en av mine foreldre er død, den andre har jeg lite kontakt med av en grunn. Så håper jeg finner meg en mann som både liker personligheten min og aksepterer at jeg nesten ikke har familie 😌 Anonymkode: 314fe...f5c Skjønner menn at du er interessert da? Hvis du nærmest oppfører deg som en kollega kan det fort være de gir opp og går videre. Anonymkode: 258b8...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 1. juni 2023 #17 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg går best sammen med stille og rolige damer. Det er mange som gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Del Skrevet 1. juni 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner menn at du er interessert da? Hvis du nærmest oppfører deg som en kollega kan det fort være de gir opp og går videre. Anonymkode: 258b8...9f8 Dette er et viktig poeng. For å få en mann er du jo nødt til å vise initiativ og interesse, akkurat det kommer man ikke utenom. Uansett hvor fortreffelig man er Anonymkode: 6e9e5...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Del Skrevet 1. juni 2023 Det kan være vanskeligere når man er litt tilbakeholden av seg, men langt ifra umulig. Jeg er veldig stille og introvert. Jeg traff Drømmemannen via nett-dating da jeg var 32. Jeg synes det er enklere å komme i kontakt med folk via nettet. Å kommunisere skriftlig gir meg ro til å lese meldinger, prosessere innholdet, og skrive et gjennomtenkt svar. Så blir jeg tryggere på personen, og har lettere for å prate med vedkommende når vi treffes irl. Anonymkode: 69a9c...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner menn at du er interessert da? Hvis du nærmest oppfører deg som en kollega kan det fort være de gir opp og går videre. Anonymkode: 258b8...9f8 TS her. Nå har jeg bare datet noen få fra Tinder. Har ikke andre arenaer hittil. Jobber i et kvinneyrke. ts Anonymkode: 314fe...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå