AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Pga tannsykdom sliter jeg med ekstremt dårlig selvtillit. Er forelsket og vill ikke bruke livet aleine men kjenner at det gjør meg ekstremt isolert med den selvtilliten. Han jeg er forelsket i har kommentert tennene mine før. Vet han liker meg men ikke tennene mine noe som selvfølgelig gjør det enda verre. Blir til at jeg synes det er ubehagelig og kysse pga tennene og at jeg gjemmer ansiktet hele tiden. Vet ikke helt hva jeg egentlig lager innlegg får men håper det er noen med lignende erfaringer der ting har gått fint. Noen ganger kunne jeg ønske alle tennene falt ut så jeg bare kunne fått gebiss.. har prøvd og gjøre det jeg kan men med sykdom og traumer fra munnen er det ekstremt vanskelig. Skal ut med han etter å ikke sett han på en stund og er redd får han skal stirre på munnen min eller si noe ubehagelig Anonymkode: 07e7b...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Pga tannsykdom sliter jeg med ekstremt dårlig selvtillit. Er forelsket og vill ikke bruke livet aleine men kjenner at det gjør meg ekstremt isolert med den selvtilliten. Han jeg er forelsket i har kommentert tennene mine før. Vet han liker meg men ikke tennene mine noe som selvfølgelig gjør det enda verre. Blir til at jeg synes det er ubehagelig og kysse pga tennene og at jeg gjemmer ansiktet hele tiden. Vet ikke helt hva jeg egentlig lager innlegg får men håper det er noen med lignende erfaringer der ting har gått fint. Noen ganger kunne jeg ønske alle tennene falt ut så jeg bare kunne fått gebiss.. har prøvd og gjøre det jeg kan men med sykdom og traumer fra munnen er det ekstremt vanskelig. Skal ut med han etter å ikke sett han på en stund og er redd får han skal stirre på munnen min eller si noe ubehagelig Anonymkode: 07e7b...ff6 Uff hvis du har tannsykdom kan du jo søke nav om støtte. De dekker i hvertfall gebiss hvis du trenger det. Ellers har jeg vel ikke så mye trøst enn å forsøk å gjøre noe med problemet slik at det kan bli bedre. Anonymkode: 7b0f4...a4e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Dette skal det være mulig å fikse. Men det er sikkert dyrt. Anonymkode: 0b9a5...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå