Gå til innhold

Redd for å støte vekk daten ved å være for seksuell??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 25som har møtt en gutt jeg digger og er så kåt på! Vi lå sammen andre date og jeg gjør ALDRI det så tidlig. Når vi er ute å spiser så kan jeg ta benet mitt i skrittet hans under bordet og han liker det og jeg kan sende detaljerte seksuelle meldinger som blir godt mottatt, ikke ofte men har gjort det to ganger på fem uker og alle treffene vært klåete på han og han på meg men her om dagen sa han at han ikke trodde jeg var damen for han som en kjæreste. Jeg ble så lei meg for vi har kommet virkelig godt overens utenom det seksuelle også.. Er det dumt å vise at man har lyst på menn når man dater for da tror de at man er horete og lett på tråden med alle? Er det bedre å være prippen til man har blitt kjærester for å fremstå som mer koneemne? 

Ønsker kun seriøse svar og ikke fra pervoene her på 50 år som uansett vil si at jo kåtere jo bedre.. 

Anonymkode: 7f898...589

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at da var han ikke mannen for deg heller. Synd hvis det virket som dere virkelig hadde det bra sammen, men kan være hundre grunner han ikke er klar for et forhold f.eks. Er du kåt og vil ligge med han, så viser du det om du vil. Treffer du rette fyren vil han digge det, og dere vil ha det supert sammen seksuelt og ellers. Bare vær deg selv og du vil skjønne når du traff den rette. Jeg lå med samboeren på første date. Vi hadde masse awesome sex i starten og fortsatte med det videre. Han har digget det hele veien. Masse sexmeldinger i starten og. Fortsatt noen ganger. Nå har vi vært samboere i 5 år og ting blir roligere etter hvert. Noen uker kanskje vi bare har sex en gang fordi livet kommer i veien. Noen uker masse mer. Han respekterer meg og lar meg styre mye av det. men viser han har lyst jevnlig. Vi har også siden starten brukt mye tid på å snakke om hvordan vi vil at forholdet skal være. Forventninger, dårlige forhold vi hadde før og hva vi ikke orker en gang til. Noen ganger prater vi nesten for mye og. Men vi funker. 

Uansett, jeg sier vær deg selv😉 

Anonymkode: 3ddc1...9b4

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser et mønster i alle disse type trådene…men skitt au, svarer likevel.

Hva med å prate åpent med ham om tema. Spør hvorfor han ikke ser på deg som kjærestemateriale. Spør rett ut om det er fordi du er for frempå seksuelt. Nevn gjerne for ham at du vanligvis ikke er slik med andre, men at særlig han gjør deg slik. Vær gjerne ærlig om at du liker ham mer enn bare som sekspartner. Så vet han ihvertfall hvor han har deg på det planet.

Anonymkode: df6f8...ede

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også sex med mannen jeg er gift med veldig tidlig, som eneste mann jeg har ikke bare klart å ha sex med så tidlig, men jeg klarte ikke vente. Jeg har aldri i mitt liv hatt så lyst på en mann, og aldri tidligere ikke vært nervøs før sex. 

Heldigvis tolket ikke min mann det som at jeg var enkel å få i seng, løs som noen sier, for han merket jo også den spesielle kjemien mellom oss. Å møte hverandre var spesielt for oss begge. 

Jeg tror ikke slikt står i veien for at det blir seriøst forhold, men dessverre er jo ikke følelser bestandig gjensidige. Det kan også være noe helt annet han mener, om han ikke har gitt uttrykk for at det er dette som får ham til å tenke slik. De fleste går for den andre om det er oppriktige følelser, selv om den andre ikke er helt hva man så for seg. Blir man skikkelig forelsket betyr ikke det noe. 

Anonymkode: b8f01...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pervo på 55 her. Hva sier han når dere snakker om temaet? Er det virkelig ditt seksuelle deg som er problemet, eller har han kanskje funnet ut at dere ikke matcher som personligheter?  

Anonymkode: 9ebf7...b3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt med måte. Ingenting du nevner er galt, men sex tidlig, sexmeldinger tidlig, ben opp i skrittet ute.. Du fremstår sexgal, og alle fornuftige menn vet å styre unna for noe seriøst. 

Anonymkode: 41aae...460

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Men da er han ikke den du vil ha uansett. Jeg er også slik som deg når jeg er forelsket og har lyst . Du er jo bare slik og da er han ikke rett for deg om han ikke liker det. Bare være deg selv, finnes nok  av menn som setter pris på ei jente som deg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Handler kanskje mer om at du viser litt dårlige sosiale ferdigheter når du antaster han så åpenbart som fot i skrittet og vulgære meldinger. Som kvinne blir jeg pottesur om menn objektifiserer meg på den måten. Ser ingen grunn til at menn skal vise en høyere toleranse for samme oppførsel fra kvinner. Ingenting galt i å være seksuell, men det skjønner han uten at du trenger rope det med kroppsspråk og vulgære meldinger.

Anonymkode: d60c3...dd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg når jeg er forelsket/betatt, umulig å holde igjen og kroppen higer etter vedkommende, så da viser jeg det. Noen har sagt de bare vil fortsette med sex og ha det useriøst og da har jeg blitt lei meg fordi jeg som nevnt bare er slik når jeg er forelsket. Men min kjæreste gjengjeldte følelsene og vi er nå et par med et godt sexliv, han ble ikke skremt men digget det. Du har ikke gjort noe galt, det er bare at denne fyren dessverre ikke gjengjelder følelsene dine. 

Anonymkode: 6abaf...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror neppe sexlysten din er egnet til å skremme en mann, men manglende impulskontroll, fravær av sosiale antenner og vulgaritet er det mange menn (og kvinner), som misliker.

Anonymkode: 1fb9b...e80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tror neppe sexlysten din er egnet til å skremme en mann, men manglende impulskontroll, fravær av sosiale antenner og vulgaritet er det mange menn (og kvinner), som misliker.

Anonymkode: 1fb9b...e80

Ja, noe sånt. Ofte er slike damer morsomme å henge med, men hos meg har langtidsstenkingen slått inn, og avvist et par slike. Jeg ser også den andre siden, og tenker at hun vil gå lei av meg ganske fort. Ikke fordi jeg mangler sexlyst, men fordi jeg er kjedelig ordinær på så mange områder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, noe sånt. Ofte er slike damer morsomme å henge med, men hos meg har langtidsstenkingen slått inn, og avvist et par slike.

Ts her 

Ja kan kanskje virke litt vulgært, men det er velkomment hos han, vi er oppslukt av hverandre og han er like på. Er kun sånn når jeg virkelig liker noen og aldri ellers! Har aldri vært sånn før med noen andre engang.. 

Hvorfor tenker du at man ikke er noe langsiktig kjærestemateriale? Trodde alle menn ønsket seg en jente som var med på sex i veikanten og bilen, løfte på skjørtet uten truse, tent og teasy? Er jo så mange menn som klager på at kjæresten ikke vil ha sex og mange forhold som sklir mer over i vennskap, hva er galt med å være kåt og vulgær? Ingen andre ser oss, så det er ikke vulgær-Laila med skinnbukser og puppene sprettende ut av toppen og parfyme som lukter ti meter 😛

Det er diskret men frekt, som sist når han sa jeg hadde masse is rundt munnen og jeg svarte "hehe du får tenke at det er cum og glede deg til etterpå". Vi lo begge to og alt er med humor, også når jeg tar foten tre sekunder i skrittet hans under bordet når vi er ute å spiser og jeg blir kåt på han 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Men da er han ikke den du vil ha uansett. Jeg er også slik som deg når jeg er forelsket og har lyst . Du er jo bare slik og da er han ikke rett for deg om han ikke liker det. Bare være deg selv, finnes nok  av menn som setter pris på ei jente som deg :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er som deg når jeg er forelsket/betatt, umulig å holde igjen og kroppen higer etter vedkommende, så da viser jeg det. Noen har sagt de bare vil fortsette med sex og ha det useriøst og da har jeg blitt lei meg fordi jeg som nevnt bare er slik når jeg er forelsket. Men min kjæreste gjengjeldte følelsene og vi er nå et par med et godt sexliv, han ble ikke skremt men digget det. Du har ikke gjort noe galt, det er bare at denne fyren dessverre ikke gjengjelder følelsene dine. 

Anonymkode: 6abaf...696

Takk❤️❤️ godt å høre at jeg ikke er alene og helt gal! Bare gal etter akuratt han! Håper jeg møter en mann jeg er like tent på en dag som vil bli kjærester, tror ikke jeg vil fortsette å treffe han her når han bare vil ha sex for jeg har såpass sterke følelser for han.. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så kjedelig, med andre menn så vekker de ingenting i meg, bare vennskapelig og døllt.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det dumt å vise at man har lyst på menn når man dater

Det beste er jo å vise hvem man er. Så kan daten avgjøre basert på det hva han/hun vil gjøre videre.

Selv hadde jeg syntes det var kjipt om daten bevisst ikke viste seksuelle interesse osv under dating, for så etter en stund vise seg å ville ha sex hele tiden. Det er ikke et forhold jeg hadde giddet da jeg ikke er så opptatt av sex. Hadde jeg visst det fra start, så hadde jeg kunne valgt å ikke gå videre.

Samme for en som er motsatt av meg, og vil ha sex hele tiden. Han/hun kunne jo valgt å ikke gå videre om han/hun trodde du ikke var interessert i sex fordi du bevisst holdt igjen.

Anonymkode: f3177...e8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trodde alle menn ønsket seg en jente som var med på sex i veikanten og bilen, løfte på skjørtet uten truse, tent og teasy?

hva er galt med å være kåt og vulgær? 

Nei. Alle ønsker ikke det.

Det er ingen galt ved å være kåt og vulgær, men da er man ikke kompatibel med alle.

Samme andre veien også. Nøkkelen her er om man er kompatible eller ikke. Ikke om man er kåt eller ei.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fortsetter å fokusere på det seksuelle, akkurat som om det er der du har din hovedverdi. Hva dere har snakket om, og hva han vektlegger i et forhold, aner vi ikke noe om. 

Det kan være at det er vanskelig for ham å si rett ut hva det er, fordi han ikke vil såre. Jeg har som sagt vært borti det selv, og det er veldig vanskelig å si at hun mangler sosiale antenner, er for oppmerksomhetssyk i sosiale medier, at hun sier og gjør ting, uten å tenke seg om etc.  

Samtidig er det dette som gjør henne til den dama hun er, så det må enten omfavnes, eller forlates. 

Kjæresten din nyter godt av spennende sex nå, og har kanskje litt vanskelig for å slippe taket i det? Mulig du bare må dumpe ham. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er typisk mange menn, de vil ikke ha en sånn kvinne. Hun blir brukt som underholdning til han finner seg en kone. 
Og da begynner klaginga på at han aldri «får» sex. 

Anonymkode: a98fa...80b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er typisk mange menn, de vil ikke ha en sånn kvinne. Hun blir brukt som underholdning til han finner seg en kone. 
Og da begynner klaginga på at han aldri «får» sex. 

Anonymkode: a98fa...80b

Ja også er de utro

med "god" samvittighet... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2023 den 18.19):

Det beste er jo å vise hvem man er. Så kan daten avgjøre basert på det hva han/hun vil gjøre videre.

Selv hadde jeg syntes det var kjipt om daten bevisst ikke viste seksuelle interesse osv under dating, for så etter en stund vise seg å ville ha sex hele tiden. Det er ikke et forhold jeg hadde giddet da jeg ikke er så opptatt av sex. Hadde jeg visst det fra start, så hadde jeg kunne valgt å ikke gå videre.

Samme for en som er motsatt av meg, og vil ha sex hele tiden. Han/hun kunne jo valgt å ikke gå videre om han/hun trodde du ikke var interessert i sex fordi du bevisst holdt igjen.

Det er ikke så svart hvitt vel? Selvom jeg er kåt når jeg nettopp har blitt forelsket i en sexy mann så skjønner de fleste at sånt dabber av etter fem år som samboere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...