AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Det er en kvinne som jobber i samme avdeling, ingen særlig kjennskap foruten at vi ser hverandre hver, Ingen dialog eller prating. Nå nylig eller for noen måneder tilbake virker det som jeg tar oppmerksomheten brått bare i det hun ser meg? spørsmålet er hva tror dere foregår? tykte på meg eller interesse.VIl tilføye at jeg er allerede i et forhold. Mann 28 Anonymkode: 5554f...435
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Litt vanskelig å tolke dette for deg, du har vel en anelse hvorfor hun brått gir deg oppmerksomhet eller hva? Anonymkode: ebad2...9b2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Høres mer ut at det kan være sagt noe om deg på jobb ja enn selve interesse, selvom man ikke kan utelukke alt annet, men jeg personlig vil si at dette lener mer på at hun må ha hørt et eller annet om deg. Anonymkode: 3a633...920
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 næææh.. ikke noe typisk for selve interesse vil jeg si. Skjønner ikke hvorfor du tror det i det heletatt. Da hadde hun nok prøvd å prate til deg eller noe... Anonymkode: 9b9ab...25f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Sånn ut av det blå begynt å se på deg spesifikt? Tror nok det er et form for ryke rundt omkring på jobben din.. OUCH! Anonymkode: dc9cf...f63
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Interesse kan være en mulighet, men ikke noe typisk oppførsel for det iallfall, høres mer ut som det er sagt noe om deg. Hvis du ikke har posert naken med to vin flasker i hånden, ville jeg ikke vært bekymret. Anonymkode: 05b7b...59a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Skjønte ikke helt hva som skulle bety noe her Anonymkode: 71f47...4fa
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 Det kan være at din oppmerksomhet overfor henne gjør at hun ser mer på deg. Hun merker altså at du viser en form for interesse. Siden du er i et forhold, må du tenke gjennom om dette har noen betydning. Alle opplever at det er noen som viser interesse av og til, det er ikke noe spesielt rart. Så er det også lett å innbille seg sånt om man selv har et godt øye til noen, da tolkes alt av blikk og smil som interesse, fordi man har et sterkt håp om at interessen skal være der. Anonymkode: 1daad...641 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå