Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du den beste røyken er på fest eller edru? Hva er egentlig den beste røyken i dine øyne?

Anonymkode: aaa0f...dd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den siste man tar

Anonymkode: 5bc6b...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å røyke etter at jeg begynte med hvit snus. Klør i halsen. Godt å klare å hate og røyke, for får det ikke til mer 😄 Takk snus

Anonymkode: 1acca...3e8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgenrøyken. Edru. Har «desverre» gått over til Elsigg. Men savner vanlig. Men vil ikke dø. 

Anonymkode: dc61b...24c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg merker meg at denne tråden ligger under vennskap og sosiale relasjoner. Jeg føler deg. 

Anonymkode: dc61b...24c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Klarer ikke å røyke etter at jeg begynte med hvit snus. Klør i halsen. Godt å klare å hate og røyke, for får det ikke til mer 😄 Takk snus

Anonymkode: 1acca...3e8

Hæ hvorfor? Røyket du mye før hvit snus?

Skrevet

Morgenrøyken, så fort jeg våkner er vel den beste ❤️ Også den etter maten, og den siste før man legger seg ❤️ Eller når man kommer ut etter å ha vært lenge et sted man ikke kan røyke! Ingen ting slår en deilig Rødmix i sånne situasjoner, så det er vanskelig å plukke ut en favoritt… 

På fest røyker jeg ekstremt mye, hele tiden, uten å tenke over det. 

AnonymBruker
Skrevet

Røyker aldri edru lengre, så da er vel egentlig den beste røyken den første på festen da. Når man har drukket alkohol en stund og begynt å bli ganske sugen.

Røyket fast før, da var morgensigaretten med kaffen, den etter et stort måltid og den etter sex de beste. 

Anonymkode: 6c4e0...595

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 23.46):

Synes du den beste røyken er på fest eller edru? Hva er egentlig den beste røyken i dine øyne?

Den beste røykrn var den jeg stumpet for godt.

Anonymkode: a580d...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...