AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Kanskje dette bare er egen erfaring og ikke generelt, eller kanskje det er generelt. Men.. Etter å ha truffet en mann, så (ønsker å) holder kvinnen kontakt regelmessig med mannen de første dagene, mens mannen er mye mer reservert. Men når det nærmer seg neste treff, så er intensiteten hos kvinnen dabbet av, mens mannens behov for kontakt blir større. Hva er forklaringen på denne forskjellen? Har det en vitenskapelig forklaring? Anonymkode: 15d71...f58
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Ikke min erfaring som kvinne Anonymkode: 0f6d6...819 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Ikke min erfaring. Føler begge tar like mye kontakt Anonymkode: c3e1b...98f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Her er det virkelig ingen fasit. En kvinne som ikke er interessert eller bare lunken, hun vil vel ikke forsøke å holde mye kontakt etter første date. En interessert kvinne som er interessert antar jeg ønsker å holde kontakten. Og det samme antar jeg om menn. Liker jeg en mann er jeg tydelig på at jeg gjerne møtes igjen, og kan også ta kontakt. Er begge like interessert er det naturlig at begge to er aktive med å ta kontak. Kanskje du bør gå for andre typer damer? (eller menn?) Anonymkode: ee1a8...00d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Tror dette er mer personavhengig enn kjønnsbasert. Anonymkode: b9619...a56 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Orker jo ikke skrive, skravle og ha kontakt hele tiden. Det får vi ta når vi er sammen. Blir lei av for mye mas. Anonymkode: 36f7d...80e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orker jo ikke skrive, skravle og ha kontakt hele tiden. Det får vi ta når vi er sammen. Blir lei av for mye mas. Anonymkode: 36f7d...80e Hører gjerne menn si dette men det er nok personavhengig, for de mennene jeg har datet har vært skravlebøtter med ønske om jevnlig kontakt. Til og med han som lo av at kompisene ble så teite og ville ha masse kontakt som forelsket, ble sånn selv da han møtte meg. Anonymkode: ac17d...7dd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Skrevet 1. juni 2023 venninna mi er sånn, hun er engstelig av seg og vil ha bekreftelse og jobber mye i datingsfasen. Når dama trekker seg unna, kan det hende at fyren likte oppmerksomheten eller nærhet og tar kontakt. Anonymkode: 7050d...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå