Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt en telefon derfra, men får den ikke. Posten har varslet meg om at de har mottatt informasjon om en pakke til meg, men at de ikke har mottatt varen. Dette var for flere dager siden. jeg kommer nok ikke til å se noe til den varen heller. Skriver dette for å advare så mange som mulig, og i håp om at dette kommer opp på google når folk søker på DwMedia. 

STYR UNNA! 

Anonymkode: 71d00...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I beste fall er dette en useriøs aktør (ikke ren svindel). Er det noen som har noen tips om hva man kan gjøre for å få pengene tilbake. Har tatt kontakt med banken og skal reklamere på transaksjonen, men får ikke til dette enda da den står som reservert. En anmeldelse til politiet resulterer uansett sikkert i henleggelse... 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

I beste fall er dette en useriøs aktør (ikke ren svindel). Er det noen som har noen tips om hva man kan gjøre for å få pengene tilbake. Har tatt kontakt med banken og skal reklamere på transaksjonen, men får ikke til dette enda da den står som reservert. En anmeldelse til politiet resulterer uansett sikkert i henleggelse... 

Da har du jo faktisk ikke blitt trukket ennå

Anonymkode: 0338c...467

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bestilt en telefon derfra, men får den ikke. Posten har varslet meg om at de har mottatt informasjon om en pakke til meg, men at de ikke har mottatt varen. Dette var for flere dager siden. jeg kommer nok ikke til å se noe til den varen heller. Skriver dette for å advare så mange som mulig, og i håp om at dette kommer opp på google når folk søker på DwMedia. 

STYR UNNA! 

Når bestilte du den da?

Anonymkode: 0338c...467

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en nettbutikk registrert på en privatadresse så bare det lyser useriøst, har en mistanke om at adressen også er falsk siden personen som er registrert på den adressen har en annen rolle i norsk næringsliv. 

Anonymkode: 1ece1...ef9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

STYR UNNA! 

Googlet du ikke og sjekket på f.eks Trustpilot, FØR du kjøpte? Det gjør jeg ALLTID hvis jeg vurderer å kjøpe noe fra en nettside jeg ikke kjenner til.  Og i hvert fall når man skal kjøpe noe så dyrt som en telefon... 🤔

Tok meg 5 minutter å google firma og jeg ble ikke akkurat imponert. Nettsiden lyser useriøshet lang vei for meg. Dårlig norsk bl.a. Akkurat den biten bør vel være på plass, om man skal selge såpass dyre varer. Og som en annen påpekte, firmaadressen er også en privatadresse. Det er sånne ting som jeg blir fort skeptisk til. Selv om det selvfølgelig ikke alltid er useriøst. 

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 22.51):

STYR UNNA! 

Hva gjorde du? Fikk du Telefon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...