Gå til innhold

Kommunelegen som er siktet for utallige overgrep og filming av dem

Supermennesket

Anbefalte innlegg

Til å ha OCD personlighetsforstyrrelse er han ikke så grundig med journalføringen. Desto mer grundig med å smøre ofrene i underlivet. Kan han manipulere og føre en hel bygd bak lyset helt siden 90-tallet, klarer han sikkert å si de riktige tingene til de sakkyndige og fikse en diagnose som kan være formildende. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå virker det som han har snudd om taktikken, ved at han ikke vil besvare det ene etter det andre spørsmålet. Eventuelt kanskje han har forstått at han inne har sjans til å ro mer... Men noe gjør meg skeptisk til å tro han gir opp så lett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (1 time siden):

Nå virker det som han har snudd om taktikken, ved at han ikke vil besvare det ene etter det andre spørsmålet. Eventuelt kanskje han har forstått at han inne har sjans til å ro mer... Men noe gjør meg skeptisk til å tro han gir opp så lett. 

Mitt inntrykk er at han pratet mer en gjerne, og lenge og vel, så lenge han trodde han fortsatt hadde en sjanse til å styre showet, slik han åpenbart er vant til. Men etterhvert som han nok innser at slaget er tapt og at alle ser bak fasaden nå, så lukker han seg mer og mer. Det er akkurat det jeg forventet at ville skje.

Det er vel typisk for en narsissist. De lyver og nekter helt til siste slutt. Så, når de til slutt innser at de er fullstendig avkledd og avslørt, så slutter de bare å si noe. Deres grandiose selvbilde er ikke lett å bryte ned. En tilståelse om at han er pervers og seksuelt avvikende kommer man nok aldri til å få fra denne mannen.

Han tilstår stadig kun på bakrunn av av at undersøkelsene var 'gjentakende, alt for langvarige' osv. Da kan man jo lure på om han f.eks. mener at en mer kortvarig klitoris-massasje hadde vært greit??? Eller hvis han bare stakk hele neven inn i skjeden et halvt sekund??? Han er bare latterlig. Og motbydelig. Skal bli interessant å lese hva familien hans har å si når de skal vitne i retten. Om de kommer til å støtte han eller ikke. 

Skjønner godt at forsvarerne hans ikke kommer med spørsmål verken til Bye eller fornærmede i retten. Best å ikke blåse mer på det korthuset han febrilsk prøver å holde oppe.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erkjenner nok en gang ingenting der det ikke finnes video (nr 67), da er det plutselig en «ordinær gynekologisk undersøkelse». Skremmende. 

Endret av n_97
Korrektur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...