AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Til daglig har jeg noen nydelige med forskjellige blomster på som jeg bruker. Så har jeg sett til 12, med både krus og kopper med skåler. Kopp og skål blir jo aldri brukt, og jeg er litt lei av hele det settet, egentlig. Kunne tenkt meg nye kaffekrus til hvis man har gjester og sånn, til 10-12 stk. Men jeg aner på ingen måte hva jeg vil ha! Trenger på ingen måte være dyrt og fancy, men jeg vet heller ikke hva jeg ser etter av verken farge eller utforming. Jeg trenger inspirasjon. Så - vis meg muggene deres! Eh, jeg mener, krusene 😅 Anonymkode: 3fc78...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 @Hoppetaujenta har sånne flotte mummikrus som jeg har lyst på også 🙁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 Mummikopper. Fått de gratis mot noen dråper blod. Har 15 stykk tror jeg 😊 Anonymkode: eca4a...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. mai 2023 #4 Del Skrevet 30. mai 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Del Skrevet 30. mai 2023 Bjørn Wiinblad Rosalinde, synes de er gode å drikke av Anonymkode: 847f1...6cf 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Del Skrevet 30. mai 2023 Mummikopper er ikke noe jeg er interessert i, dessverre ☺️ Men så nydelige de Rosalinde-koppene er! Har jo sett de før, men glemt de litt. De må jeg definitivt sjekke ut litt nærmere! Ts Anonymkode: 3fc78...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #7 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi har fra LeCruiset (eller hvordan det skrives). De kan du jo jo ebt lixe og matche i alle slags farger om du ønsker en blanding. Anonymkode: 889e1...e97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. mai 2023 #8 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi har fra LeCruiset (eller hvordan det skrives). De kan du jo jo ebt lixe og matche i alle slags farger om du ønsker en blanding. Anonymkode: 889e1...e97 De er jo veldig kraftige og tunge, så kaffen blir vel fort kald i de koppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 30. mai 2023 #9 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi har disse 🤣 https://www.coolstuff.no/hjem-hage/kjokken/krus-glass/tassen-folelseskrus-pid-18225?utm_source=Google&utm_campaign=1656009306&utm_term=&utm_content=63331140133&gclid=CjwKCAjwvdajBhBEEiwAeMh1U8uPM_0JaK1IwjclOVgoDVOu21sMY0OU1MxqGhvlU2s1DptDzW2KQRoCDkEQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #10 Del Skrevet 30. mai 2023 Har disse fra Iittala https://www.iittala.com/en-gb/collections/all-collections/taika/taika-coffeecappuccino-cup-02l-black-1012506 Har de med fat,, syns det er finere når man dekker opp. Anonymkode: 35350...d4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2023 #11 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) Maskinfører skrev (9 timer siden): @Hoppetaujenta har sånne flotte mummikrus som jeg har lyst på også 🙁 Kjøp deg en kopp ved hver lønning, så har du fort en fin gjeng å drikke av, herr @Maskinfører. Jeg syns at "fine kopper og bestikk" skal brukes hver dag og ikke gjemmes bort til en rød dag på almanakken. Endret 31. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Del Skrevet 31. mai 2023 Adobyen skrev (12 timer siden): De er jo veldig kraftige og tunge, så kaffen blir vel fort kald i de koppene? Altså de er jo litt mer solide enn andre typer, men opplever ikke at kaffen blir kald. Men det kommer jo an på hvor lenge man sitter med den osv. Anonymkode: 889e1...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #13 Del Skrevet 31. mai 2023 Adobyen skrev (22 timer siden): De er jo veldig kraftige og tunge, så kaffen blir vel fort kald i de koppene? Skyll koppen i varmt vann før bruk så er problemet løst. Anonymkode: 847f1...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 31. mai 2023 #14 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg var en som ligner på denne 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. mai 2023 #15 Del Skrevet 31. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Kjøp deg en kopp ved hver lønning, så har du fort en fin gjeng å drikke av, herr @Maskinfører. Jeg syns at "fine kopper og bestikk" skal brukes hver dag og ikke gjemmes bort til en rød dag på almanakken. Ja jeg skal gjøre det @Hoppetaujenta ja det har jeg nok må bare finne ut hvor jeg kjøper dem ja de skal brukes hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #16 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg gjentar meg selv her, men ville kjøpt brukt. Så mye fint! Og mye mer spesielt enn nyproduksjon som hvermannsen har. Og du har masse å velge i brukt - nette og små fra 50-tallet, rustikt fra 60-70- tallet, herlig 80-tallsfarger og romantikk for eksempel! Gøy å lete og finne dessuten, og billigere og bedre for miljøet. Anonymkode: 5e0cb...4bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg ville tenkt på hvordan du liker å bruke koppene. Vi har et servise fra Rosina Wachtmeister, med kattemotiv. Det er kjempefint, men selve kaffekoppene er bare irriterende. De er sånne klassiske kaffekopper, altså knøttsmå, og med et lite fat under. Fatet under er jo bare i veien, og de små koppene gjør at man må ha påfyll minst tre ganger bare under én dessert. Vi har fått fatt i noen tekopper av samme kunstner, men dessverre ikke helt samme stil, men bruker dem i stedet når vi serverer kaffe. Så slipper man å sende kannen hele pokkers tiden.. Anonymkode: 31b8c...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 21.36): Til daglig har jeg noen nydelige med forskjellige blomster på som jeg bruker. Så har jeg sett til 12, med både krus og kopper med skåler. Kopp og skål blir jo aldri brukt, og jeg er litt lei av hele det settet, egentlig. Kunne tenkt meg nye kaffekrus til hvis man har gjester og sånn, til 10-12 stk. Men jeg aner på ingen måte hva jeg vil ha! Trenger på ingen måte være dyrt og fancy, men jeg vet heller ikke hva jeg ser etter av verken farge eller utforming. Jeg trenger inspirasjon. Så - vis meg muggene deres! Eh, jeg mener, krusene 😅 Anonymkode: 3fc78...268 Mugge er noe helt annet enn krus. Anonymkode: abaef...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juni 2023 #19 Del Skrevet 1. juni 2023 Har så mange at jeg har mistet oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg har nesten ingen like, jeg liker sjarmen med et personlig krus til hver mann. Noen stor og vide, andre ganske små og smale. Anonymkode: 086dd...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå