Gå til innhold

Anbefalinger til hvor jeg kan ta silikon i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan ikke nekte for at det er menn som har skapt idealet om store pupper og slank midje på kvinner, og at menn overseksualiserer kvinners bryster så til de grader at kvinner ikke engang kan få amme i fred. Det er også menn som står bak den kosmetiske kirurgi industrien og kroppsmodifikasjoner på kvinner. Det at du kjenner et knippe menn som støtter naturlige bryster er ikke relevant, du må skaffe deg et mindre snevert syn enn det og begynne å se ting på det strukturelle planet. 

Anonymkode: bb00f...3ee

Dette er noe dere har lurt dere selv til å tro, skyld på dere selv, ikke oss. Hvis en mann kan velge, så vil valget 9 av 10 ganger være naturlige bryster

Anonymkode: 66905...0e6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen kvinner blir mer attraktive med silikon.

Hilsen mann, og alle menn jeg har snakket med dette om 

For min del økte selvtilliten med ti hakk, så tror definitivt jeg er mer attraktiv med silikon enn med de flate skinnposene jeg hadde som rynket seg og hang ned til navlen 😄 Jeg har ikke større pupper enn det jeg har naturlig, de er bare løftet og fylt opp så de ser ut som de gjorde før jeg gikk opp og ned 80 kilo. Ligger under muskelen og ser helt naturlige ut, de "henger" som vanlige pupper gjør. Myke er de og 😊 

Skjønner at det er lite attraktivt med åpenbare, harde silikonpupper som menn ofte ser på ymse nettsider, men det er ikke sånn de alltid er 😄

Anonymkode: 6d489...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For min del økte selvtilliten med ti hakk, så tror definitivt jeg er mer attraktiv med silikon enn med de flate skinnposene jeg hadde som rynket seg og hang ned til navlen 😄 Jeg har ikke større pupper enn det jeg har naturlig, de er bare løftet og fylt opp så de ser ut som de gjorde før jeg gikk opp og ned 80 kilo. Ligger under muskelen og ser helt naturlige ut, de "henger" som vanlige pupper gjør. Myke er de og 😊 

Skjønner at det er lite attraktivt med åpenbare, harde silikonpupper som menn ofte ser på ymse nettsider, men det er ikke sånn de alltid er 😄

Så klart, hvis man får en bedre utstråling, så vil man være mer attraktiv, men det er ikke fordi puppene er finere. Å få bedre selvtillit og få bedre utstråling er noe man kan gjøre noe med uten å ødelegge kroppen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det største våset er kvinner som sier at de får silikonpupper for sin egen del... Hvem tar liksom silikon for å se bra ut hjemme for seg selv? 

Anonymkode: 8784c...f5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så klart, hvis man får en bedre utstråling, så vil man være mer attraktiv, men det er ikke fordi puppene er finere. Å få bedre selvtillit og få bedre utstråling er noe man kan gjøre noe med uten å ødelegge kroppen 

Vi har forskjellig syn på det å ødelegge kroppen, jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener det går under det begrepet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det største våset er kvinner som sier at de får silikonpupper for sin egen del... Hvem tar liksom silikon for å se bra ut hjemme for seg selv? 

Jeg 😊 Ville se ut som meg selv igjen, og ikke se på meg selv i speilet og grøsse. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Aleris på Majorstuen, proft, omsorgsfullt og superdyktige kirurger. Resultatet ble mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, og personlig har jeg ikke hatt noen komplikasjoner. Også litt usikker på hvorfor enkelte påstår at implantatene må byttes hvert 10. år, det er bare tull.

Anonymkode: aaf44...a92

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje svare på det ts spør om, istedenfor å spore av og diskutere andre ting? 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Usexy, unyttig, forhindrer fremtidig amming og ekstremt dyrt. Ingen menn jeg kjenner finner det attraktivt. Er som med sminke. Damene pynter seg mest for hverandre.

Anonymkode: 920af...5ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (4 minutter siden):

Kanskje svare på det ts spør om, istedenfor å spore av og diskutere andre ting? 🙄

Prøver å forsvare TS sitt valg for de som kritiserer det, men ser poenget 😊🤐

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Usexy, unyttig, forhindrer fremtidig amming og ekstremt dyrt. Ingen menn jeg kjenner finner det attraktivt. Er som med sminke. Damene pynter seg mest for hverandre.

Anonymkode: 920af...5ad

Altså - slutt å spre feilinformasjon. Jeg ammet to barn etter silikon uten problemer.

Anonymkode: aaf44...a92

AnonymBruker
Skrevet

Oi, her var det mye ymse svar… Takk til dere som støtter opp om å gi meg svar på det jeg faktisk lurer på.

Irriterer meg at jeg føler at jeg må forsvare meg, men jeg gjør det allikevel. Jeg har ikke noen mann i livet mitt, og hadde aldri kommet til å gjøre det for en heller. Jeg gjør det fordi det er kjipt å ikke kunne gå i forskjellige typer klær/undertøy da ene brystet vises så fort jeg bøyer meg litt ned. Det er ubehagelig og det går utover min egen selvtillit. Har ingen planer om å forstørre de noe voldsomt, det passer ikke kroppen min. Jeg trenger bare at de har samme størrelse.

Tar gjerne imot flere anbefalinger 🙂

Anonymkode: 8508c...dd8

AnonymBruker
Skrevet

👆🏼Hilsen TS!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 20.55):

Hei! Jeg har bestemt meg for å ta silikon i brystene da jeg er svært misfornøyd pga asymmetri. Har vurdert det i mange år, men har aldri fått gjort det pga økonomi. Nå er jeg 30 og har helt klart bestemt meg.

Jeg bor i Oslo og ønsker å ta det her i området. Noen som har gjort det her og kan anbefale noen klinikker?

Kan du heller ta litt reduksjon på det ene brystet så de blir like? Heller det enn silikon... 

Anonymkode: a2bd0...6ab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Oi, her var det mye ymse svar… Takk til dere som støtter opp om å gi meg svar på det jeg faktisk lurer på.

Irriterer meg at jeg føler at jeg må forsvare meg, men jeg gjør det allikevel. Jeg har ikke noen mann i livet mitt, og hadde aldri kommet til å gjøre det for en heller. Jeg gjør det fordi det er kjipt å ikke kunne gå i forskjellige typer klær/undertøy da ene brystet vises så fort jeg bøyer meg litt ned. Det er ubehagelig og det går utover min egen selvtillit. Har ingen planer om å forstørre de noe voldsomt, det passer ikke kroppen min. Jeg trenger bare at de har samme størrelse.

Tar gjerne imot flere anbefalinger 🙂

Du trenger ikke å forsvare deg. Kjæresten var mot at jeg fikk silikon, men jeg gjorde det ikke for han - jeg gjorde det for meg. Å kunne finne bh'er som passet (jeg hadde tuberøse bryster), gå i sommerkjoler og topper uten bh under var bare en drøm før jeg fikk silikoninnleggene. Det plaget meg siden tidlig i tenårene, og hadde null og niks å gjøre med hva menn liker - selv om menn tror alt vi gjør er for dem. Det er meg revnende likegyldig hva random menn mener, og om mannen min ikke kan godta valg jeg gjør for meg selv så er han ikke en mann verdt å ha. Nå endte kjæresten min opp med å like de "nye" brystene mine likevel, og vi har vært gift i mange år siden den tid.

Anonymkode: 99d52...327

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

For å føle seg bedre. Tørre å kle av seg på stranda, gå i kjoler, etc.

Anonymkode: 15d84...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...