AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Hei! Jeg har bestemt meg for å ta silikon i brystene da jeg er svært misfornøyd pga asymmetri. Har vurdert det i mange år, men har aldri fått gjort det pga økonomi. Nå er jeg 30 og har helt klart bestemt meg. Jeg bor i Oslo og ønsker å ta det her i området. Noen som har gjort det her og kan anbefale noen klinikker? Anonymkode: 8508c...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 Ikke gjør det, du risikerer å bli kronisk syk med autoimmun sykdom, og uansett må de byttes hvert tiende år så du ender med masse arrvev og tom lommebok Anonymkode: bb00f...3ee 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 Ta heller reduksjon for å få symmetri hvis du ønsker. Fjernet mine bryst da jeg var 27, aldri sett meg tilbake. Drit i hva menn synes Anonymkode: 717f7...74d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta heller reduksjon for å få symmetri hvis du ønsker. Fjernet mine bryst da jeg var 27, aldri sett meg tilbake. Drit i hva menn synes Anonymkode: 717f7...74d Slutt å gi skylda på menn for kvinners egen usikkerhet. Har enda til gode å høre fra en mann at han skulle ønske dama kunne ta brystimplantat og jeg er snart 50 år. Ingen, absolutt ingen menn i min omgangskrets har gjort annet enn å støtte opp om det naturlige. Anonymkode: 12ad4...f11 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Del Skrevet 30. mai 2023 Bruk heller noen kr på timer med psykolog/coach. Silikon er en katastrofe, ikke bra for helsen din mentalt eller fysisk. Anonymkode: dfeb0...805 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #6 Del Skrevet 31. mai 2023 Husk at du også må ha økonomi til å fjerne de eller hvis det skjer noe. Har selv silikon og vært veldig fornøyd uten problemer. (men etter mange år med silikon nærmer det seg tiden på å fjerne de) Kan anbefale fornebuklinikken. Der er de veldig dyktige hvis du tenker på å gjøre det. (tenk deg godt om først) Anonymkode: f849e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 31. mai 2023 #7 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg har valgt å sette inn saltvanns implantatet, i voksen alder, saltvanns implantatene må ikke skiftes og har livstids garanti. jeg var hos Oslo plastikkirurgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Del Skrevet 31. mai 2023 Maxbo og byggmaker selger vel silikon? Hvilken type trenger du? Anonymkode: 7dd1a...5d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ta heller reduksjon for å få symmetri hvis du ønsker. Fjernet mine bryst da jeg var 27, aldri sett meg tilbake. Drit i hva menn synes Anonymkode: 717f7...74d Er ikke alltid man gjør det for menn, jeg opererte i fjor og ingen mann har sett dem. Det var for min egen del. Anonymkode: 6d489...800 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 31. mai 2023 #10 Del Skrevet 31. mai 2023 Anbefaler heller å gjøre et brystløft, der du kan gjøre en reduksjon på det største så du får symmetri. Gjorde dette selv for 8 år siden pga asymmetri og hengepupper. Brystvortene ble skåret av og formet jevnt før de ble sydd på igjen, hud ble fjernet og litt brystvev ble fjernet fra det største brystet. Alt brystvevet inni puppene ble sydd/snurpet fast sammen og formet veldig fint. Ekstremt fornøyd med resultatet. Nå, 8 år senere ser jeg at de har begynt å synke litt, er ikke så faste som etter operasjonen. Men fortsatt mye fastere og finere enn før. Ser for meg at jeg kommer til å gjøre et nytt løft om 5-10 år. Synes de aller peneste puppene er de som er medium størrelse, faste og runde/dråpeformet. Ikke finn på å putt fremmedlegemer inn i kroppen. Kan bli så mye trøbbel med det. Gjør et løft, og om du vil ha mer fylde, så kan du bruke filler som bygger volum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #11 Del Skrevet 31. mai 2023 tøydokka skrev (1 time siden): Anbefaler heller å gjøre et brystløft, der du kan gjøre en reduksjon på det største så du får symmetri. Gjorde dette selv for 8 år siden pga asymmetri og hengepupper. Brystvortene ble skåret av og formet jevnt før de ble sydd på igjen, hud ble fjernet og litt brystvev ble fjernet fra det største brystet. Alt brystvevet inni puppene ble sydd/snurpet fast sammen og formet veldig fint. Ekstremt fornøyd med resultatet. Nå, 8 år senere ser jeg at de har begynt å synke litt, er ikke så faste som etter operasjonen. Men fortsatt mye fastere og finere enn før. Ser for meg at jeg kommer til å gjøre et nytt løft om 5-10 år. Synes de aller peneste puppene er de som er medium størrelse, faste og runde/dråpeformet. Ikke finn på å putt fremmedlegemer inn i kroppen. Kan bli så mye trøbbel med det. Gjør et løft, og om du vil ha mer fylde, så kan du bruke filler som bygger volum. Når man først gjør en løft bør man jo minimere puppene så mye som mulig...jeg er nesten flat. Utrolig glad for det, har greie former ellers pga styrketrening. Anonymkode: dfeb0...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Del Skrevet 31. mai 2023 Hvorfor kan ikke folk svare på det TS spør om? Anonymkode: 29332...89a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #13 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan ikke folk svare på det TS spør om? Anonymkode: 29332...89a Fordi forumet er fult av sure bitre kjerringer som ikke ønsker at andre kvinner skal bli mer attraktive. Anonymkode: e6cbd...b88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #14 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi forumet er fult av sure bitre kjerringer som ikke ønsker at andre kvinner skal bli mer attraktive. Anonymkode: e6cbd...b88 Silikonpupper er jo ikke attraktivt. Anonymkode: dfeb0...805 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #15 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Silikonpupper er jo ikke attraktivt. Anonymkode: dfeb0...805 Åja ok anonymbruker 805 sier det, så da er vel det fasit. Anonymkode: e6cbd...b88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #16 Del Skrevet 31. mai 2023 Finn deg en partner som liker deg som slik du er. Anonymkode: b5989...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #17 Del Skrevet 31. mai 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å gi skylda på menn for kvinners egen usikkerhet. Har enda til gode å høre fra en mann at han skulle ønske dama kunne ta brystimplantat og jeg er snart 50 år. Ingen, absolutt ingen menn i min omgangskrets har gjort annet enn å støtte opp om det naturlige. Anonymkode: 12ad4...f11 Dette!! Dater ikke kvinner med implantat, først og fremst fordi det føles heselig men også fordi det gjerne skjuler seg en del usikkerheter og div bak. Anonymkode: 75bfb...65a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #18 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Slutt å gi skylda på menn for kvinners egen usikkerhet. Har enda til gode å høre fra en mann at han skulle ønske dama kunne ta brystimplantat og jeg er snart 50 år. Ingen, absolutt ingen menn i min omgangskrets har gjort annet enn å støtte opp om det naturlige. Anonymkode: 12ad4...f11 Du kan ikke nekte for at det er menn som har skapt idealet om store pupper og slank midje på kvinner, og at menn overseksualiserer kvinners bryster så til de grader at kvinner ikke engang kan få amme i fred. Det er også menn som står bak den kosmetiske kirurgi industrien og kroppsmodifikasjoner på kvinner. Det at du kjenner et knippe menn som støtter naturlige bryster er ikke relevant, du må skaffe deg et mindre snevert syn enn det og begynne å se ting på det strukturelle planet. Anonymkode: bb00f...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #19 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ikke nekte for at det er menn som har skapt idealet om store pupper og slank midje på kvinner, og at menn overseksualiserer kvinners bryster så til de grader at kvinner ikke engang kan få amme i fred. Det er også menn som står bak den kosmetiske kirurgi industrien og kroppsmodifikasjoner på kvinner. Det at du kjenner et knippe menn som støtter naturlige bryster er ikke relevant, du må skaffe deg et mindre snevert syn enn det og begynne å se ting på det strukturelle planet. Anonymkode: bb00f...3ee Jeg mener det er forskjell på årsaken til å ønske operasjon. Å "fikse" asymmetri, voldsomt heng, tomme, lange skinnposer, eller å gå fra å være helt flat til å ha noe å fylle BH-en med, mener jeg har lite med seksualitet å gjøre. I hvert fall er det ikke så ofte hovedgrunnen. Men er enig i at det dessverre er mange kvinner som gjør det for å se bedre ut for menn. Anonymkode: 6d489...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #20 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi forumet er fult av sure bitre kjerringer som ikke ønsker at andre kvinner skal bli mer attraktive. Anonymkode: e6cbd...b88 Ingen kvinner blir mer attraktive med silikon. Hilsen mann, og alle menn jeg har snakket med dette om Anonymkode: 66905...0e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå