AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Hvorfor, hvorfor ikke? jeg er veldig glad i mine venninner meg og min samboer henger noen ganger med min venninne og hennes samboer. Men føler er mye bedre å dra på ferie bare oss 2, da kan vi styre som vi vil uten å måtte ta hensyn til andre. Nå er min venninne gravid, sa da er det mye sutring og klaging der. Min samboer spurte om vi skulle spørre dem om dem ville være med på 1 ukes ferien våres i danmark, vi skal til danmark 1 uke og etter 2 uker til spania. Men jeg som introvert synes det kan bli for mye å være samme rom/hus med venninna mi i 1 uke. jeg tenker de inviter ikke oss til sine ferier så hvorfor skal vi, hadde lyst å si det til samboer men vil ikke høres frekk. Også med å bestille airbnb er litt dyrere med flere rom. Anonymkode: f0bae...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Vi drar gjerne på ferie med andre par, men absolutt ikke alle par. Vi reiser alltid med barna også på disse turene, så det er viktig å reise med familier som matcher. Leier ikke hus eller leilighet sammen, men rom/leilighet ved siden av hverandre. Da får alle mer space. Det var vanskeligere da vi var yngre, nå som vi er eldre tror jeg vi er mer tolerante mht at det er lov å splitte seg og at ikke alt må gjøres sammen. Anonymkode: 2e8ae...6e0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Vi har igrunnen ingen vennepar. Og ser ingen grunn til å reise på ferie med andre. Anonymkode: 00e87...172 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Det skjer ikke - aldri. Orker ikke tanken engang. Vi trives i tosomhet. Selvsagt har vi besøk på feriestedene våre av og til, men besøk er som fisk, etter tre dager begynner det å lukte. Reise til utlandet ei hel uke med andre? Nei, nei og atter nei, det er ikke ferie for meg. Ja, vi er introverte. Anonymkode: 46c47...e9b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 Jeg foretrekker å reise uten vennepar, synes det er mer avslappende og koselig. Heldigvis synes mannen det samme 😅 Anonymkode: d5a16...932 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Vi har reist på ferie både i innlandet og utlandet med ulike vennepar i mange år. Det begynte med par som hadde barn i samme alder som våres, men etterhvert reiser vi mye på tur med vennepar uten barn, men også bare jeg og mannen. Vi er veldig sosiale både jeg og mannen, så det er hyggelig med selskap. Det vil jo ikke si at vi trenger å vere med vennene hele tiden, vi gjør ting både med og uten hverandre. (den siste setning Anonymkode: 14e9f...670
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Vi har tidligere prøvd noen små turer med vennepar, men har kommet til at v8 foretrekker å reise alene. Ferie er jo for å slappe av egentlig, ikke blir mer sliten 😅 man må bare si hva man selv vil så må jo andre respektere det tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjer ikke - aldri. Orker ikke tanken engang. Vi trives i tosomhet. Selvsagt har vi besøk på feriestedene våre av og til, men besøk er som fisk, etter tre dager begynner det å lukte. Reise til utlandet ei hel uke med andre? Nei, nei og atter nei, det er ikke ferie for meg. Ja, vi er introverte. Anonymkode: 46c47...e9b Dette er jo bare tull. Hvor introverte kan dere være når dere orker å ha en annen person tett på dere hele tida? Anonymkode: b1ea1...5a5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #9 Skrevet 30. mai 2023 Dra ikke sammen fordi dere er venner eller familie. Det som er viktig er å finne par som er lik. Liker du det stille og rolig, drar du ikke på ferie med noen som liker action og alltid skal ha planlagt alt! Her har vi dratt på tur med svoger og familien. Vi har ca like alder og interesser på barna. Og vi voksne er ganske avslappa og tar ting med ro. Vi har det fint sammen. Men jeg har også venner som har et annet gir enn oss! Da hadde det vært nok med en dag for å si d sånn. Anonymkode: cbc55...fc9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #10 Skrevet 30. mai 2023 Vi har tilsammen 4 par som vi kan reise med. Vi har lik økonomi og behov. Vi er like ryddig og har lik smak og humor. Også har vi andre venner vi fint kan reise med, men uaktuelt å bo med. Har prøvd, men det gikk ikke bra. Også syns jeg det er flaut at man har ulik økonomi og den som har mer å rutte med prøver å tilpasse den med dårligere økonomi. En annen ting er at venner med en annen type barneoppdragelse enn oss, syns jeg er slitsom. Jeg er ingen fan av fri oppdragelse. Anonymkode: 64b6a...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå