AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #21 Skrevet 31. mai 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): 1. Jeg tror ikke han forventer det, hvis du sier du har lite erfaring. Det bør igrunn være veldig forståelig for han, men han burde jo spørre deg om du har lyst til å suge han. På den måten har dere jo startet samtalen rundt dette, og ingen kan vel forlange så mye i begynnelsen av et forhold.. for sex og ablegøyer er noe dere skal bygge sammen. Mitt beste tips er å ha det gøy, le litt og kos litt.. for det fjerner masse nærvøse spenninger i kroppen, og kleine stillheter av å ikke føle at du gjør ting riktig. Spør han mye, hvis at du er engasjert i å lære. Min beste opplevelse og nytelse fikk jeg fra ei som beskriver deg, hun lo mye og spurte om alt sammen hun ville lære seg😁 2. Det skal forbausende lite erfaring eller berøring til, for at det ikke blir deilig nok for å få orgasme. Mange ganger opplever jeg suging som svært tergende, hvis det ikke skjer helt riktig. Husk at en kvinne som har masse erfaring/teknikker, får meg til å sprute på minuttet. Jeg vil jo helst bruke lengre tid, for å nyte opphisselsen.. Og ikke minst får jeg sterkere orgasmer av å bli tålmodig og tirrende sugd. Modne kvinner gjør jo det.. de er flink til å være tålmodig, for å holde meg på kanten av orgasme. Da kan de utsette orgasmen min i 10-20 min, men jeg liker jo å ikke ha det så travelt i sexen😅 Skummelt ja🤭 jeg synes også det er litt skummelt enda, selv om jeg er blitt en voksen mann med mye erfaring. Jeg får hjertebank hvergang jeg vet, at det kan bli sex med en ny kvinne.. og hjertebankingen skjer flere timer i forveien, ikke fordi jeg er nærvøs, men fordi sex er så utrolig spennende og deilig. Hvem er hun i senga? hvordan skal jeg gjøre det så hun liker meg? Har hun humor og spør masse eller er hun dønn seriøs og kjedelig? Jeg får opp en masse spørsmål i hodet mitt, og jeg har aldri blitt skuffet av en kvinne med humor, selv om hun har null erfaring🥰 Legger du hodet ditt på magen hans, så klarer han ikke å se deg mens du suger han. Og på den måten vil du nok føle mindre på prestasjon. La tunga di flippe over strengen under penisen hans, det er der nytelsespunktet til menn ligger. Akkurat som klitthodet ditt, for klitten har også en streng under der. Og så lenge du holder penishodet fuktig, gjør du igrunn ingenting galt. Og ronke eller at du "ronker" han med munnen, er nesten det samme.. det er strengen som strekkes som gjør nytelse. Du vil nok få et svar om du liker det, så det trenger vi ikke å nevne nå. Et annet råd: "Ikke svelg for å tilfredstille mannen, svelg når du er så kåt at du ikke klarer å la være" 3. Vanligvis skjer oralen i forspillet, men det kan skje under sexen også etter en utløsning. Da blir oralen brukt å få ereksjonen tilbake igjen. Ingen tidsrammer rundt dette, sug så lenge du synes det er deilig. En klok, tålmodig og rettferdig mann, vil nok stoppe deg før utløsning.. han vil så gjerne suge deg også der nede😉 Jo der er din type teaser.. kyss han litt på brystvortene og kjæl med pungen hans også. Jo mere erogene soner du treffer jo større blir nytelsen.. Og til slutt et lite tips, men også viktig tips.. Ikke vær redd å bruke godlyder hvis du nyter det du gjør, da treffer du verdens beste "erogene sone"❤️️ Jeg vil gjerne høre hva du mener om det jeg skriver.. kanskje du vil ha en bedre forklaring eller noe annet du lurer på?💙 Takk så mye! Mange gode tips her. Lurer mer på stillinger. Mente du at jeg skulle ligge med rumpa mot han, med bøyde knær? Forslag til andre stillinger? Anonymkode: 64da8...625 1
Bamseklemmer Skrevet 31. mai 2023 #22 Skrevet 31. mai 2023 Jeg mente hodet ditt på magen hans som en hodepute.. Venste kinnet til magen hvis du er høyrehendt, og motsatt hvis du er venstrehendt. Du unngår iallfall øyekontakten mens du suger eller ronker han da.. men jeg må også nevne at det er meget tennende for en mann, som ser hva du gjør. Men dette må du jo føle på, husk at alt er deilig så lenge han lager godlyder.. da kan du stort sett gjøre hva du vil. Du kan jo også gjøre det under teppenet? Eller med mere dempet belysning? Eller at du spør om han vil ha bind for øynene.. bare si at sansene og nytelsen hans blir så mye bedre. Fordi det er akkurat det som skjer, og du vil betraktet som ei som har peiling. Dette vil gi deg et pluss i margen✔️ 1
Tummy Skrevet 1. juni 2023 #23 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Takk så mye! Mange gode tips her. Lurer mer på stillinger. Mente du at jeg skulle ligge med rumpa mot han, med bøyde knær? Forslag til andre stillinger? Anonymkode: 64da8...625 Du kan ligge mellom beina hans, og kikke opp litt av og til for øyekontakt når du suger han. Veldig digg og se på hverandre slik. Eller du kan ligge slik men litt på siden. Eller ligge over magen hans. Veldig digg med spontant sug, så spør han om det er greit at om du får lyst å suge om du da kan gjør det uten å spør han, bare gjør det. Så det er avtalt. Kan vær i sofaen i stuen eller når han kommer fra dusjen eller om morningen når du våkner. Det er fint med kommentarer eller øyekontakt når det passer. Det er fint bare pirring, finne på å suge han bittelitt og si du skal få mer senere. Så kan han drømme hele dagen på den der. og kjøper blomster eller noe og går i lykkerus og drømmer. Du kan sende han en sms på dagen og si jeg må få suge deg i kveld, må bare. Kansje si en gang, nå vil jeg suge den og kose meg med den, og ikke tenke på han men deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #24 Skrevet 3. juni 2023 Som mann selv vil jeg si, ja, jeg forventer egentlig at hun suger. Ikke at jeg vil presse noen til å gjøre noe dem ikke vil, men da matcher vi heller ikke seksuelt om blowjobs ikke er en del av pakka. Å være ærlig på at du ikke har gjort det før er bare fint. Jeg tror det bare vil tenne han ekstra. I tillegg er det jo en fin måte å lære deg opp til å gjøre det slik han liker. Selv har jeg lært opp noen nybegynnere og det er herlig. De er ofte ivrige og lettere til å forme til gode sugere.. det er verre med damer som tror de er verdensmestre og takler veiledning og konstruktiv kritikk dårlig. Generelt er det lurt å bruke mye spytt. Ta deg god tid, og ikke rush. Pass på tenner og lytt etter signaler. Om du virkelig skal ta den langt, kan du øve på deepthroating. Anonymkode: bd533...ed0
Ellah Skrevet 7. juni 2023 #25 Skrevet 7. juni 2023 Min erfaring er at det er veldig forskjellig fra mann til mann hvordan de liker det. Snakk med han om det, gjerne i en ikke seksuell setting til å begynne med, så føles det litt tryggere. Fortell også at du er uerfaren, så vil han nok gi deg noen tips. Når du suger han få han til å fortelle akkurat hva han liker, enten med ord eller ved å vise at han liker det på andre måter. Vær leken og vis at du nyter det, at du elsker penisen hans. Da er det også å ikke gjøre ting du ikke liker. Prøv deg frem, lek med hodet. Om du tør, forsøk å ha øyekontakt - det er lettest om du sitter på gulvet mellom beina hans mens han sitter i en stol/sofaen/senga. Da får du også en litt bedre stilling enn om du må bøye deg over penisen mens du suger, så det funker også med øynene igjen om det er tryggere. Om han liker mye spytt, ikke svelg unna, la det heller "renne ut". Begynn veldig forsiktig, lek med tunga på hodet, putt den forsiktig inn i munn, forsøk å gå så langt ned du klarer. Bruk hendene til å runke og leke med ballene, eller stryke han på magen/lårene. Finner du noe han virkelig nyter, så fortsett med det, men varier litt i begynnelsen. Bare prøv deg frem til du finner akkurat det han liker. Det er vanskelig å gjøre noe som virkelig er feil, bare pass på å ikke kom nær med tenner. Og om du suger han til han kommer er det ikke nødvendig og svelge om du ikke vil. Du kan avslutte med hendene og la han komme på deg eller sin egen mage, spytte ut, eller bare la det renne ut av munnen din igjen. Jeg liker å suge, og gjør det gjerne også uten at det nødvendigvis blir sex etterpå. Han jeg dater nå foretrekker også å komme på den måten, så vi avslutter somregel med det etter samleie også. 2
kondomm Skrevet 8. juni 2023 #26 Skrevet 8. juni 2023 Sug den opp Klitsuging er ikke helt rakettvitenskap, men det betyr ikke at det er så enkelt som å etterligne en sugebevegelse med munnen heller. Eksperter sier at selv med de beste intensjoner (og lepper), kan klitorissuging være litt av en gåte, siden det ikke er noen spesifikk teknikk som kan garantere en god orgasme. "Prøv å forestille deg at du suger på et sugerør og slikker på en slikkepinne [samtidig]," rådet intimitetsekspert Pallavi Barnwal. "Et tips er å gjøre leppene til en O-form slik at de skaper et vakuum, og deretter suge på den ene kjønnsleppen (hudfoldene rundt skjedeåpningen) med munnen mens du forsiktig drar i den andre med tennene og tungen. ” Barnwal anbefaler også å lage sirkulære bevegelser med tungen for å etterligne et vakuum og samtidig suge luft inn.
Gjest Lars1009 Skrevet 8. juni 2023 #27 Skrevet 8. juni 2023 Ikke suging er dealbreaker. SUG, ikke bare ta den i munnen. Vakuum er stikkordet. 69 er fint. Alle stillinger fungerer åpenbart. Varier. Bruk hender også.
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. juni 2023 #28 Skrevet 10. juni 2023 Jeg tror nok de aller fleste menn ønsker det og forventer det. Jeg suger alltid på første date om jeg liker personen. Noen gode tips er å bruke masse spytt. Gjøre den skikkelig våt. Slikk hele staken og ikke glem ballene. Bruke tunga masse på frenulum. Det er der den er mest følsom. (Strengen under kukhodet) Og viktigst av alt. Hold på til han kommer og ikke stopp. Sug videre mens han kommer og litt til etterpå. Når du får mer erfaring og vil utvider repertoaret, kan du begynne å ts den dypere ned i halsen. Prøve å rekke bort til ballene med tunga, mens du har den i halsen. Kanskje han på sint også kan knulle halsen din med en hånd bak hodet. Deepthroat og facefucking. Men dette må du ta i eget tempo. Det er en fin ting å øve på sammen med en du stoler på. Lykke til med suginga.
AdonisFFM Skrevet 10. juni 2023 #29 Skrevet 10. juni 2023 Uten at hun villig bedriver oralsex er det ingen match. Det er også rapporter og indikasjoner på at det er bra for kvinner å svelge. Kan brukes å mikse i body-lotion og hårsjampo også. Jeg liker å "creame", men dama får alltid første lasta innabords. Tror de fleste menn liker at kvinnen gjør suging og svelging.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #30 Skrevet 10. juni 2023 Aner ikke hva som er vanlig, men tror nok de fleste menn liker å bli sugd. Selv gir det meg ingen ting, og dama er bare glad for å «slippe». Bruker heller tiden på å gi henne all den oralsexen hun måtte ønske. Jeg ønsker ikke å bli utført på. Anonymkode: 2c012...e66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå