AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Hei, trenger litt hjelp. jeg har vært veldig usikker en stund på om en kompis av meg liker meg eller ikke. For et år siden ble det slutt mellom meg og eksen min og kompisen min var der for meg veldig mye. Han spurte hele tiden om jeg hadde kontakt med eksen min, og mente jeg burde kutte kontakt. I sommer i fjor hadde jeg en fest der kompisen min ble igjen etter at alle hadde dratt. Han sa ingenting spesielt, men jeg merket at han ville noe. Jeg ble veldig usikker på alt og spurte om han kunne dra. Etter den episoden har stemningen mellom oss vært veldig rar. Han har hengt seg veldig på en av mine beste venner når vi er med hverandre (hun har samboer) og det virker som han prøver å få en reaksjon ut av meg. i starten av dette året begynte vi å henge alene sammen. Det var veldig hyggelig og han fortalte masse personlige ting om seg selv og familien sin. Han var også igjen veldig opptatt av om jeg hadde kontakt med eksen min, men sa jeg ikke hadde det lenger. Vi hadde det veldig koselig sammen, og stemningen mellom oss virket til å bli veldig fin. Men så ble det stille og hver gang jeg prøvde å insje på å finne på noe, så sa han at han var veldig opptatt. Forrige uke møttes vi igjen i vennegruppa vår og han hang seg veldig opp i venninna mi igjen. Jeg ble veldig frustrert og sende melding dagen etterpå hvor jeg spurte han hva tanken hans var den gangen han ble igjen hos meg etter festen. Den har han ikke svart på! Lurte derfor på om jeg nå burde sende en melding til og være ærlig på at jeg liker han og er betatt av han? Eller hva tenker dere? Anonymkode: 8773f...729
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Bare si det! Kan være godt å få klarhet i det isteden for masse misforståelser. Folk er dessverre altfor ofte så redde for å si noe at de går glipp av ting. Som de sier: «Man angrer oftere på det man ikke har gjort enn det man har gjort.» Lykke til! Anonymkode: 2471a...15f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare si det! Kan være godt å få klarhet i det isteden for masse misforståelser. Folk er dessverre altfor ofte så redde for å si noe at de går glipp av ting. Som de sier: «Man angrer oftere på det man ikke har gjort enn det man har gjort.» Lykke til! Anonymkode: 2471a...15f Enig med denne. Bedre å vite nå enn å snakke om det som kunne vært, når dere møtes om 20 år😉 Anonymkode: 1d551...d5a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Virker ikke som han ser deg på den måten men hvis du er betatt av han så si det og få det ut av systemet. Bare pass på at han ikke bare ser sitt snitt til å utnytte deg for sex Anonymkode: 66902...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #5 Skrevet 31. mai 2023 Han skjønte at han hadde satt seg selv i vennefella, og trakk seg unna, for å skåne seg. Typisk dem som ikke tør å være rett fram. En bekreftelse fra deg, kan kanskje lokke ham utpå. Anonymkode: fcda6...ed8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå