AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Jeg har ikke brukt den på en stund og nå er reimen mye trangere enn da jeg kjøpt den for 8 år siden. Noen som vet om hvem som helst kan fikse reimen? Det er en svart Michael Kors klokke, og den er ikke kjøpt her i byen så jeg aner ikke hvor jeg skal gå. Det ligner litt på denne Michael Kors RUNWAY - Kronografklokke - blue/sølvfarget - Zalando.no men for å få den passe til meg nå så må det jo legges til sånne greier på selv reima, og jeg har ingen slike deler i reserve her hjemme i alle fall. Noen som vet ? Eller må jeg bytte hele reimen? Anonymkode: f82b6...60c
every woman Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Du må til en urmaker. De både legger til og fjerner ledd fra slike klokkeremmer. 3
spinner Skrevet 31. mai 2023 #3 Skrevet 31. mai 2023 Hvis det er lenke på klokka kan den justeres et stykke i låsen hvis den ikke allerede er på "ytterste". Jeg tviler på at du finner noen som har løse ledd hvis ikke klokka er fra et (dyrt og) anerkjent merke. Moteklokker er bruk og kast. Du kan skifte lenke, men erfaringsmessig er det vanskelig å få tak i svart. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 Svarte lenger kan kjøpes her bla https://www.ditur.no/mulhouse-strap-kxd0656 Anonymkode: b20a5...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå