AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg vurderer å bestille en matkasse for å spare meg for både tid og hodebry, men også for kanskje utvide repertoaret litt. Begynner å bli lei mine egne gjengangere. Er det noen som har erfaring med å bestille matkasse kun for én person som kanskje skal rekke til 2-3 middager i uka? Jeg har sjekket litt rundt, men kan ikke sånn umiddelbart se at de har noe à la "singel-kassa" eller tilsvarende. Anyone? Anonymkode: 28f18...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 Spisriktig har hvertfall for en person, men det er helt ferdiglaget da. Ellers kan man bestille for 2 personer 3 dager og ha rester dagen etter. 👍🏼 Anonymkode: 9fd3b...3b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 Min single venninne skryter uhemmet av Hello Fresh. Anonymkode: 2160c...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Del Skrevet 30. mai 2023 Ja, jeg har også Hello Fresh. Det er litt lite mat, men jeg bestiller for 4 personer til 3 dager. Så blir det perfekt. Kommer på døren hver uke. Er veldig fornøyd. Du kan endre antall måltider osv på innstillinger. Anonymkode: 62041...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Del Skrevet 30. mai 2023 Veninna mi bruker Hello Fresh, bestiller for 2 personer og har det gjerne to dager på rad så dekker det fort en hel uke Anonymkode: 8852d...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Del Skrevet 30. mai 2023 Takk for svar, folkens! Om det er flere med erfaringer med matkasse til én vil jeg fortsatt kikke innom tråden. Anonymkode: 28f18...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. mai 2023 #7 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg har også prøvd Hello Fresh, og syns ikke det var lite mat. Jeg husker ikke hvor mange dager jeg bestilte til, men siden det var til to personer ble det dobbelt så mange middager som dager. En del av rettene var greie å fryse ned så jeg slapp å spise det samme to dager på rad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 1. juni 2023 #8 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg har også to single venninner som bruker Hello Fresh. Jeg mener å huske at de har til to personer, tre middager i uka. Så spiser de enten det samme to dager på rad, eller tilbereder og tar den feks annenhver dag. De er veldig fornøyd, da det er en lettvint måte å variere kostholdet på, man slipper å planlegge hver middag og det er ofte gode og spennende retter. Og mindre matsvinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Del Skrevet 1. juni 2023 Enslige har da tid nok til å gå på butikken selv. Anonymkode: 1d7a5...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enslige har da tid nok til å gå på butikken selv. Anonymkode: 1d7a5...172 Har de bedre tid enn andre? 🤔 Anonymkode: 46398...0d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg bor alene, jeg brukte Adams Matkasse. Det var 2 pers x 3 middager. Jeg hadde det samme to dager på rad, fungerte utmerket for meg. Deilig å ha rester jeg bare kunne varme opp og bestemme selv en dag i uka. Anonymkode: 1603f...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har de bedre tid enn andre? 🤔 Anonymkode: 46398...0d3 De har vanligvis litt mer tid enn folk som skal hente i barnehagen, hjelpe store barn med lekser, følge på fotballtrening etc etc, ja. Anonymkode: 1d7a5...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #13 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De har vanligvis litt mer tid enn folk som skal hente i barnehagen, hjelpe store barn med lekser, følge på fotballtrening etc etc, ja. Anonymkode: 1d7a5...172 De har sitt liv å leve de og, ikke bare småbarnsforeldre som har det travelt og er sliten skjønner du. Må bare reagere på slik, for det irriterer meg at småbarnforeldre skal ha enerett på å ha det travelt. Anonymkode: 46398...0d3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #14 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Enslige har da tid nok til å gå på butikken selv. Anonymkode: 1d7a5...172 Burde rekke det ja, her er butikkene åpne til kl23. Anonymkode: d675c...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Del Skrevet 2. juni 2023 Noen som har erfaring med dietbox eller palett? Skal visstnok være litt sunnere mat, og også vegetarisk tror jeg. Anonymkode: 0b4ab...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #16 Del Skrevet 2. juni 2023 Matkasser med middagsmat gir en god anledning til å prøve ut nye retter og få inspirasjon. Det har for de fleste ikke så mye med tid til å gå i butikken å gjøre. Vi bruker av og til familiekasser, greit nok med variasjon. Anonymkode: de3a4...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 15.54): Enslige har da tid nok til å gå på butikken selv. Anonymkode: 1d7a5...172 AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 18.31): De har vanligvis litt mer tid enn folk som skal hente i barnehagen, hjelpe store barn med lekser, følge på fotballtrening etc etc, ja. Anonymkode: 1d7a5...172 Men er det i det hele tatt relevant for tråden hvordan jeg velger å disponere tiden min? Det er tusen andre ting jeg finner mer meningsfullt enn å planlegge og handle for et variert kosthold gjennom hele uka. Det er driiiiitkjedelig og jeg betaler meg gladelig ut av det prosjektet. Anonymkode: 28f18...b29 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Del Skrevet 7. juni 2023 On 6/1/2023 at 3:54 PM, AnonymBruker said: Enslige har da tid nok til å gå på butikken selv. Anonymkode: 1d7a5...172 Jamen jøss, jeg som enslig bor ikke i nærheten av butikk. Jeg må enten gå i 45 min en vei, eller ta to busser. Hvorfor er det så viktig for deg å fortelle meg hvordan jeg skal bruke tiden min ??????????? Anonymkode: ab520...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 8. juni 2023 #19 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg er alene og har matkasse fra Godt Levert - 3 middager for 2 personer levert hver 14. dag. Passer meg utmerket da jeg ikke har tid til å lage middag hver eneste dag, vet at jeg får måltider med fisk, kjøtt og kylling samt en del grønnsaker jeg nok ikke hadde kommet til å kjøpe på eget initiativ i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå