Gå til innhold

Beste syden-reisemål med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange anbefaler Alcudia.  Det er nok fordi stranden er finkornet og langstrakt.  Vær likevel oppmerksom på at her er det veldig fullt i sesongen.  Mister du synet av barnet bare et øyeblikk, så er det krise.  Vår eldste var 5 år da vi opplevde at han plutselig var søkk borte.  Vi ropte og lette og sprang opp til hotellet.  Så husket vi at han ble så begeistret for en bekk bak stranden.  Der var han.  

Dette gjelder nok alle strender med mye folk.  Sett i hvert fall navnelapp og tlf.nummer på barnet, f.eks. som et armbånd.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tyrkia, vi er Alanya hvert år. Perfekt for små barn, sønnen min er 4 år. Tyrkerne elsker barn. 

Anonymkode: 2d829...99b

Jeg kan bekrefte at tyrkere liker barn. Jeg var der da datteren min var nesten 2 år. Hun hadde langt lyst hår med korketrekkere. Uansett hvor vi gikk skulle de ta på håret og huden hennes. De smilte og var hyggelige, men jeg var veldig glad hin hadde på sele i vogna. Helt ærlig så ble det så mye av at voksne skulle ta på henne, så jeg begynte faktisk å bli engstelig for kidnapping. Vet det høres hysterisk ut, men det ble bare for mye. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes både Mallorca, Kreta og Rhodos har vært bra.

Anonymkode: ed7ff...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...