Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Huff, nå har jeg vært dårlig i snart 14 dager og jeg er så lei!! Feber, vond hals og en veldig hoste. Har blitt sjekket for streptokokker 2 ganger og eller viser det bare virus. Så igår følte jeg meg litt bedre å tenkte at nå går det rette veien, helt til jeg våknet i morges... Sånn hodepine, halsvondt og ørevondt.... Er det andre som har også sliter med influensaen?
*M* Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Jeg slet med influensa i over 2 mnd i fjor vinter. Lå hele januar og februar. Siste ukene var det mer at kroppen var sliten og jeg ble utslitt av å gå til postkassen. Håper du ikke er syk så lenge. Lag deg en kopp te dersom du orker og kryp godt under dynen. God bedring
Gjest Madeline Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Influensa kan slå deg ut i lange tider. Vær obs på tilleggsproblemer som ørebetennelse, bihulebetennelse, lungebetennelse ol. Får du noe av dette så vil du bli dårligere igjen og må kanskje ha antibiotika. Jeg har hatt en lei uvane å få både øre og bihulebetennelse i kjølvannet av en influensa. Da er jeg slått ut i 1-2 mnd etterpå. Derfor har jeg begynt og vaksinere meg og har sluppet disse problemene . God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå