AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Jeg har truffet en mann og det er gått snart 3 måneder siden vi traff hverandre. Vi har begynt å bli ganske godt kjent. Jeg har det fint sammen med han når vi treffes, vi har det gøy sammen og gleder meg til å se han. Samtidig så er det ting jeg ikke liker ved han og som jeg tenker på når vi ikke er sammen. Noe av det har bare vært ting jeg har bekymret meg over, men som jeg har fått snakket med han om og så har vi funnet ut av det. Andre ting går på holdninger og livsstil. Jeg er usikker på om det blir et problem siden det fortsatt er tidlig, men jeg lurer jeg på om det er bra å gruble sånn på ting eller om det er vanlig å gjøre. Det gjør at jeg blir litt i tvil. Sist jeg traff en mann var jeg ganske ung og ikke så erfaren, og jeg så alt gjennom rosa brilleglass. Nå er jeg blitt mer voksen og har med meg de erfaringene jeg har og jeg opplever at det ikke er på samme måte. Det er nok sikkert normalt, men jeg kunne tenke meg å høre andres erfaringer rundt det. Anonymkode: 357fa...dad
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Det er bra og viktig å ta denne runden mange ganger med seg selv. Felles verdier og fravær av nykker du syns er irriterende og ikke kan leve med er viktig å tenke på. Det er bedre å ikke gå inn i forhold med en som er for ulik selvom man trives sammen, enn å gå inn i et forhold og irritere seg over ulikhetene og uansett slå opp etter tre år bortkastet Anonymkode: 18de0...ed1 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bra og viktig å ta denne runden mange ganger med seg selv. Felles verdier og fravær av nykker du syns er irriterende og ikke kan leve med er viktig å tenke på. Det er bedre å ikke gå inn i forhold med en som er for ulik selvom man trives sammen, enn å gå inn i et forhold og irritere seg over ulikhetene og uansett slå opp etter tre år bortkastet Anonymkode: 18de0...ed1 Dette! Husk også at man ikke kan endre et annet menneske. Han kan for eksempel si at han skal legge om livsstilen, men kommer med størst sansynelighet ikke til æ gjøre det. Anonymkode: df471...10c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Hvis alt skal være perfekt finner du ingen. Hvorfor kan dere ikke bare kose dere, ta en dag av gangen og tilpasse dere litt til hverandres nykker/ snakke om dem? Du skal ikke kjøpe den perfekte varen, du skal bli kjent med å glad i et uperfekt menneske. (Tar likevel forbehold om at det ikke noe direkte ødeleggende ved personligheten eller vanene hans- da er det «Løp!») Anonymkode: 1b7b0...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har truffet en mann og det er gått snart 3 måneder siden vi traff hverandre. Vi har begynt å bli ganske godt kjent. Jeg har det fint sammen med han når vi treffes, vi har det gøy sammen og gleder meg til å se han. Samtidig så er det ting jeg ikke liker ved han og som jeg tenker på når vi ikke er sammen. Noe av det har bare vært ting jeg har bekymret meg over, men som jeg har fått snakket med han om og så har vi funnet ut av det. Andre ting går på holdninger og livsstil. Jeg er usikker på om det blir et problem siden det fortsatt er tidlig, men jeg lurer jeg på om det er bra å gruble sånn på ting eller om det er vanlig å gjøre. Det gjør at jeg blir litt i tvil. Sist jeg traff en mann var jeg ganske ung og ikke så erfaren, og jeg så alt gjennom rosa brilleglass. Nå er jeg blitt mer voksen og har med meg de erfaringene jeg har og jeg opplever at det ikke er på samme måte. Det er nok sikkert normalt, men jeg kunne tenke meg å høre andres erfaringer rundt det. Anonymkode: 357fa...dad Det er kun du som vet om dette er småtteri eller noe som blir større irritasjoner. Stol på magefølelsen. Kjennes det feil, så er det feil. Anonymkode: acbea...125
Gjest Vitalogy Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Javisst er det vanlig. Både vanlig og normalt. Håper det går bra for dere. Lykke til!
Gjest Vitalogy Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er kun du som vet om dette er småtteri eller noe som blir større irritasjoner. Stol på magefølelsen. Kjennes det feil, så er det feil. Anonymkode: acbea...125 Ikke uenig i det første, men jeg stemmer for å supplere magefølelsen med en dose solid refleksjon også.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #8 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis alt skal være perfekt finner du ingen. Hvorfor kan dere ikke bare kose dere, ta en dag av gangen og tilpasse dere litt til hverandres nykker/ snakke om dem? Du skal ikke kjøpe den perfekte varen, du skal bli kjent med å glad i et uperfekt menneske. (Tar likevel forbehold om at det ikke noe direkte ødeleggende ved personligheten eller vanene hans- da er det «Løp!») Anonymkode: 1b7b0...ef0 Jeg mener ikke at alt skal være perfekt og skrev heller ikke noe om det. Jeg bare lurte på om det var normalt. Nå er det ikke nødvendigvis noe ødeleggende, men jeg reflekterer endel over ting. Allikevel tenker jeg at det ikke er bra å gruble for mye. Anonymkode: 357fa...dad
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis alt skal være perfekt finner du ingen. Hvorfor kan dere ikke bare kose dere, ta en dag av gangen og tilpasse dere litt til hverandres nykker/ snakke om dem? Du skal ikke kjøpe den perfekte varen, du skal bli kjent med å glad i et uperfekt menneske. (Tar likevel forbehold om at det ikke noe direkte ødeleggende ved personligheten eller vanene hans- da er det «Løp!») Anonymkode: 1b7b0...ef0 ++++++++ og mange plusser til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå