Gå til innhold

Ikke klare å stå opp for meg selv pga angsten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helga skjedde noe vondt og ekkelt. Jeg solgte en ganske dyr gjenstand og en person ville komme å se på den. Liker egentlig ikke møte mennesker sånn men jeg tenkte dette måtte jeg bare klare nå og det var dumt å nekte noen å undersøke og kikke på en så dyr gjenstand før hen kjøpte. 

Jeg ville ikke ha vedkommende inn til meg så avtalte å møte hen ute på gateplan. Jeg var så nervøs men greide å møte hen. Hen var hyggelig og kom med spm rundt gjenstanden. Plutselig sprang hen fort bortover gata med gjenstanden min og jeg ble stående der lammet. Pga angsten turde jeg ikke løpe etter eller rope at noen måtte stoppe hen. 

Er så trist og har grått mye. Føler meg dum og makteløs som ikke reagerte. Brukeren er selvfølgelig slettet og navnet var nok fiktivt. Har prøvd å søke det opp 

Det vondeste er at jeg kvinnet meg så opp til å greie å møte hen. Og var stolt av meg selv at jeg klarte det. Og så stjal hen fra meg

Anonymkode: aa295...7b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hen? 

Anonymkode: 053ec...179

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Kvinnet meg opp" 🥲😂

Du var skikkelig uheldig der, det skal jeg si. Jeg har solgt mye selv, og har enda til gode å oppleve dette - ha det i bakhodet, ja, jeg vet at det ikke er enkelt. Men du var tøff, du møtte idioten og idioten viste seg å være tyv - dét er taperen i denne hiatorien, ikke du! 

Du kan evt prøve å snakke med politiet, men uten navn så tviler jeg dessverre på at de kommer til å gjøre noe.

Som sakt, kjipt er det og det er lov å være lei seg, men prøv å jobbe deg gjenom det og prøv å ikke la dette påvirke ditt syn på folk (hadd angst selv, vet hvor jævli det er). De aller fleste er snille, og dette var rett og slett en skikkelig uheldig situasjon.

Anonymkode: f4dfe...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det kan være en trøst for deg, men å springe eller rope ville neppe hjulpet noe. Ikke vær skuffet over deg selv, vær forbannet på tyven.

Anonymkode: 35270...dc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...