AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Hei!! Er det noen andre som har det samme problemet, sliter med det eller ha tips?!?!?!?! Jeg begynte på en krem som heter (retirides 0,1%) for noen dager siden, jeg har brukt den 3 ganger allerede, med 1 dag som mellomrom mellom hver gang og merker allerede at huden min flasser veldig. Det gjør at jeg blir mer usikker på meg selv, da jeg tenker på om andre merker det hele tiden. Hvor lenge vil dette vare? Og kan jeg bruke retirides om sommeren? Noen sa det ikke var lurt, men siden legen min har gitt meg kremen på resept så burde jo han vite det best? Hjelllllpp!!! Anonymkode: 9bf53...a89
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Bruker du den hver dag? Forsøk 3 ganger i uken istedet. Bruk veldig liten mengde, og ikke smør for nær øyne, munnvik og nesevik. Bruk god fuktighetskrem, for den tørker ut huden. Du kan bruke den om sommeren, men da må du smøre huden slavisk med solkrem, ellers blir du lett solbrent. Anonymkode: 56da5...76d
Suverenbruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 (endret) Jeg flasset en del Endret 30. mai 2023 av Suverenbruker
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Begynn med en dag i uka, så to dager etter en måned, så tre dager etter en måned til osv. Trapp sakte opp. Kan brukes om sommeren så lenge du bruker hatt og solfaktor 50 NØYE Anonymkode: ff669...622
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 ville lagt den bort på sommeren hvis ikke du er ekstremt flink til å bruke hatt og høy faktor som nevnt over. Anonymkode: 7fdde...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå