Gå til innhold

Når vet man at man er friendzonet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forstod du at du var blitt friendzonet? 

Anonymkode: a4d2a...022

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke friendzonet. Det er noe du gjør mot deg selv. 

I det øyeblikket du ikke tør å si at du er romantisk interessert i vedkommende, av redsel for avvisning, men heller spiller venn. Da har du friendzonet deg. 

Anonymkode: 6c425...d23

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over.. 

At noen ser på deg som en venn, er ikke noe de gjør mot deg. Det ikke noe som heter "å bli friendzonet". 

Anonymkode: 76cac...9bc

• Liker 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Når du hører "du er som en bror for meg", eller "du er min gay bff"

AnonymBruker
Skrevet

Tar det som et tegn når andre sier " jeg vil at vi skal bare være venner". 😅

Anonymkode: 28583...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke nødvendigvis så lett å vite, siden veldig mange ikke klarer, eller våger å være veldig direkte og ærlig om hva de ønsker, og selv med en direkte beskjed om at de kun vil være venner, så betyr ikke det nødvendigvis at de ikke vil ombestemme seg. Dama vi friendzonet meg på den måten, men vant hjerte hennes 6mnd senere 

Anonymkode: e2a69...ead

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du fremstår som en venn, og ikke signaliserer romantiske interesser - så friendzoner du deg selv.

Ingen andre kan putte deg i det mentale headspace’et.

Tør du ikke ta risikoen med avvisning, så er det din egen skyld.

Anonymkode: e9917...a60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du prøver deg på noe som helst romantisk, kyss flørt osv å responsen er de vil bare være venner. Da er det på tide å gå videre.

Anonymkode: 33cd9...5d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du blir ikke friendzonet. Det er noe du gjør mot deg selv. 

I det øyeblikket du ikke tør å si at du er romantisk interessert i vedkommende, av redsel for avvisning, men heller spiller venn. Da har du friendzonet deg. 

Dette er en sannhet med modifikasjoner. 
Menn som jeg overhodet ikke er interessert i, de friendzoner jeg temmelig raskt. Årsaken (min) er oftest at jeg synes personligheten er irriterende eller utseende ikke tiltrekker meg.

Jeg liker ordinære menn, ikke de som ser ut som modeller, så det går ikke på hvor pene de er. Noen ganger ligner de for mye på en irriterende fyr som har vært i livet mitt..

Anonymkode: bed70...a09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Årsaken (min) er oftest at jeg synes personligheten er irriterende eller utseende ikke tiltrekker meg.

Ville du opprettholde og dyrke et vennskap, med en irriterende personlighet? 

Uansett vil det bestandig være utstikkere fra normen om hvordan kvinner tenker på menn som venner, akkurat som det finnes noen menn, som har kvinnelige venner, de aldri vil se som et sexobjekt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ville du opprettholde og dyrke et vennskap, med en irriterende personlighet? 

Uansett vil det bestandig være utstikkere fra normen om hvordan kvinner tenker på menn som venner, akkurat som det finnes noen menn, som har kvinnelige venner, de aldri vil se som et sexobjekt. 

Ikke dyrke, men beholde i små doser hvis personen ellers er ok. Det er ikke alle venner jeg liker å tilbringe lengre tid sammen med.

Anonymkode: bed70...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...