AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Jeg holder på med en mann. Men av en eller annen grunn har jeg 2-3 ganger fersket han i å juge om ganske mange ting. Foreksempel for over 1 måned siden sa han jeg skal til en storby her i Norge og besøke kollegaer. Etterpå sa jeg oja så hyggelig, du får kose deg. Han reiste forrige uke, så sa jeg skulle du møte kollegaer der? Så sa han: nei det sa jeg ikke, du har misforståttt. Jeg reiser alene dit. Og for omtrent 2 uker siden så spurte jeg hva er planer for kvelden så sa han, ute med venner ikveld. Så sa jeg: hva skal dere gjøre da? Da skiftet han samtaleemne til noe annet, sa : ja skal du ut i finværet eller nå? Han svarte ikke på spm. Så spurte jeg: ja, skal nytes nå. Hva driver du med nå da? Så sa han: jeg chillern, er så sliten idag. Jeg sjøl har ganske mange venner og slikt og sender snapper til han, virker som at han vil fremstå som at om at han er populær også . Han er ganske kjekk, og snill. Men at han juger, jeg dømmer ikke om han er ærlig. Eller den ene gangen vi skulle ute på tur så sa jeg, jeg tar med en brus jeg. Så sa han: nei jeg tar med brus, den er i frysern nå for å bli fortere kald. Etterpå sa jeg: okei, så bra da slipper jeg å ta med. 1 holder nok. Så sa han: nei nei, har ikke brus hjemme. Så du kan ta med. Så sa jeg: ehh unnskyld men du sa jo du hadde brus hjemme. Så sa han ingenting. Etterpå møttes vi og gikk tur, da hadde han tatt med brusen likevel. Mye frem og tilbake, skjønte ingenting. Syns litt synd på han, han er rundt 30. Og for meg virker det som at han er ensom. Forstår meg ikke på han.🤔 jeg er jo redd for at han skal juge om større ting etterhvert også. Senere i forholdet, med tanke på utroskap og slikt Anonymkode: d83a1...4df
Carrot Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Seere i forholdet? Skal du bevisst gå inn i en relasjon til noen du syns synd på og har issues med alt nå?
ElectricScum Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Kan saktens forstå at han synes det kan være flaut med få venner og ønsker å pynte på sannheten. Men hva han skal tjene på å ljuge om han har kald cola i fryser'n er et større mysterium. Da ville jeg tenkte at han var fryktelig distré og ikke får med seg hva han selv svarer på.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Du selv skriver at han skulle treffe kolleger i en annen by. Han sier at han reiser alene. Det er ingen motsetning, er det vel? Man skal vel alltid treffe noen på jobbreise? Dessuten kan vel sånne planer fort endres i løpet av noen uker. Det kan være surr eller misforståelser. Det er ingen grunn til at at han skulle lyve bevisst. Det med å treffe venner kan ha vært en hvit løgn eller noe han bare vurderte. Det med brusen var rart. Kanskje han var usikker og surret. Jeg er usikkert på om han lyver bevisst. Dette er jo ting som det ikke er vits i å lyve om. Det har heller ikke skjedd veldig ofte. Jeg mistenker at han er distré eller nervøs snakker tull før han tenker. Anonymkode: 42b20...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå