AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 At du må være medlem minimum 6 mnd (som da koster 1534 kr), og deretter betaler for 5 mnd om gangen, til en dyrere pris antar jeg. Dyr løsning det der, jeg hadde holdt meg langt unna, uten at jeg vet hva det er. Anonymkode: 925f0...276 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 Hvis du er helt sikker på at du ønsker å abonnere/være medlem i 5 mnd og betale for den perioden, og du er bevisst på når fristen for å melde seg av går ut (dersom du ikke ønsker å fornye medlemsskapet/abonnementet etter 5 mnd), så kjør på. Men jeg håper du er sikker på at dette er en seriøs aktør og ikke ala "gul.no" som lurer deg inn i et abonnement som du får lite igjen for og omtrent aldri kommer deg ut av. Jeg er skeptisk til sånne konsepter der du må binde deg i månedsvis og ikke kan angre deg. Da skal man i hvertfall være helt sikker på at man virkelig får et godt tilbud og at man har bruk for tjenesten/varen. Anonymkode: f3a9c...030 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 "Singelliv og dating" må jeg si var en meget spesiell kategori å stille et spørsmål om abonnementbetaling og bindingstid. Men kanskje det bare er meg som er rar som ikke blir litt mo i knærne av å lese medlemskapsvilkår? Anonymkode: 1f4ed...183 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): "Singelliv og dating" må jeg si var en meget spesiell kategori å stille et spørsmål om abonnementbetaling og bindingstid. Men kanskje det bare er meg som er rar som ikke blir litt mo i knærne av å lese medlemskapsvilkår? Anonymkode: 1f4ed...183 Vil tro det gjelder en eller annen datingapp eller noe sånt. Og da er det ikke helt unaturlig å spørre her. Anonymkode: 925f0...276
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 Les alt med fin skrift, og særlig det som har med automatisk fornyelse, og oppsigelse av abonnement å gjøre. Bl.a Match har det slik at du ikke kan si opp abonnementet de siste 48 timer før det utløper, dvs fornyes automatisk. De moderne datasystemene deres takler det lissom ikke 🙄 Anonymkode: 4dff4...a5b 2
Aureka Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Det betyr at du binder deg til fem måneder og at du da betaler totalt kr 1534 kroner. Dersom du ikke melder deg ut, må du betale for nye fem måneder og da mistenker jeg at prisen er mye høyere. Om du glemmer å melde deg ut før de fem månedene er over, har du automatisk forpliktet deg til nye fem måneder, og da tror jeg du kan forvente at prisen stiger. 1
Tradegy Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vil tro det gjelder en eller annen datingapp eller noe sånt. Og da er det ikke helt unaturlig å spørre her. Anonymkode: 925f0...276 Ja, det er snakk om en datingside. Så temaet er høyst innafor kategorien . Hadde heldigvis vett til å styre unna, så da var antakelsen riktig. Har absolutt ikke signet opp for noe abonnement. Takk for svar, kloke hoder 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Skrevet 31. mai 2023 Det var skrevet på et veldig klønete og dårlig språk, så skjønner godt at du stusser litt, TS 😅 Anonymkode: 0eaeb...6b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå