AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg begynte å spotte i går 9dpo (fikk peak på EL-test fredag 19/5). Hadde da hatt lette kramper hele dagen. I natt våknet jeg og hadde smerter i livmorområdet, men når jeg menstruerer har jeg jo mer kramper som kommer i tak og så slipper de fremfor konstant ubehag i en time. I dag kommer det også sånn rustbrun tyntflytende blødning. Skal sies at jeg har en sjelden sykdom som gjør at jeg har lettblødende slimhinner og når jeg har tatt celleprøve har jeg måtte brukt truseinnlegg 3 dager i etterkant pga blødning. Det er bare veldig rart at menstruasjon skulle komme nå.. Noen som vet hvor lenge etter en evt implantasjon det er vits å ta graviditetstest? Anonymkode: 218df...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 Høres dessverre ikke normalt ut… tenker noe feil er skjedd, enten ingen eggløsning eller totalt lutealfasesvikt. festeblødninger er heller ikke særlig vanlig i friske svangerskap dessverre…. Anonymkode: 4b11f...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres dessverre ikke normalt ut… tenker noe feil er skjedd, enten ingen eggløsning eller totalt lutealfasesvikt. festeblødninger er heller ikke særlig vanlig i friske svangerskap dessverre…. Anonymkode: 4b11f...371 Ok, takk. Har diagnose endometriose, så vi skal vel henvises etter bare 6 mnd prøving selv om vi er ung, og det er allerede i august heldigvis. Føles veldig surt når kroppen er så i ulage. Håper jeg får sjekket progesteron allerede denne syklusen som kommer i lutealfasen selv om det bare er gått typ 4 mnd med prøving. -TS Anonymkode: 218df...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Del Skrevet 30. mai 2023 Endometriosen kan vel gi ekstra blødninger bra dere får hjelp raskt , snart blir det nok baby ❤️ Anonymkode: 4b11f...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #5 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres dessverre ikke normalt ut… tenker noe feil er skjedd, enten ingen eggløsning eller totalt lutealfasesvikt. festeblødninger er heller ikke særlig vanlig i friske svangerskap dessverre…. Anonymkode: 4b11f...371 Festeblødning er nok vanligere enn du tror. Ca 25% av alle gravide får festeblødning, i helt normale friske svangerskap. https://my.clevelandclinic.org/health/symptoms/24536-implantation-bleeding Anonymkode: 4917c...7b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 30. mai 2023 #6 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg synes denne siden forklarer godt forskjellen på mens og festeblødning, håper det klaffer for deg så snart som mulig TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Del Skrevet 31. mai 2023 Feste løsning hos meg kjentes ut som veldig lette murringer og tynt rosa blod i ett bind. Kun en gang Anonymkode: 311d5...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 31. mai 2023 #8 Del Skrevet 31. mai 2023 Trodde jeg fikk mensen, for det var både blod og smerter (ikke mye blod, men varte en stund) og jeg var gravid Skal sies at jeg opplevde det samme to sykluser før dette uten å bli gravid. Jeg tok progesteron på siste forsøk som jeg tror påvirket utfallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #9 Del Skrevet 31. mai 2023 LilleVy94 skrev (14 timer siden): Trodde jeg fikk mensen, for det var både blod og smerter (ikke mye blod, men varte en stund) og jeg var gravid Skal sies at jeg opplevde det samme to sykluser før dette uten å bli gravid. Jeg tok progesteron på siste forsøk som jeg tror påvirket utfallet. Har du endometriose? Tok du progesteron og prøvde å bli gravid på naturlig måte, eller mener du forsøk som i IVF? Anonymkode: 218df...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #10 Del Skrevet 31. mai 2023 Nei festblødning ligner ikke mensen. Men første varseltegn på min spontanabort var sånn du beskriver. Anonymkode: 3cc2b...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 31. mai 2023 #11 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du endometriose? Tok du progesteron og prøvde å bli gravid på naturlig måte, eller mener du forsøk som i IVF? Anonymkode: 218df...baf Har ikke endometriose. Tok progesteron fordi syklusen var ustabil og pga. spotting, ikke IVF Kan ikke garantere at progesteronet hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Del Skrevet 31. mai 2023 LilleVy94 skrev (53 minutter siden): Har ikke endometriose. Tok progesteron fordi syklusen var ustabil og pga. spotting, ikke IVF Kan ikke garantere at progesteronet hjalp! Ok, tusen takk for svar. Fikk du dette av fastlege eller måtte du henvises til gynekolog? Anonymkode: 218df...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 1. juni 2023 #13 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ok, tusen takk for svar. Fikk du dette av fastlege eller måtte du henvises til gynekolog? Anonymkode: 218df...baf Fikk av fastlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå