AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Skrevet 30. mai 2023 Ser stadig vekk foreldre med mobilen sin på enten lekeplassen er på cafe/restauranter.. Er dagens foreldre så forbanna opphengt i mobilen sin? Klarer dem ikke å gå på lekeplassen og "leke" være med ungen sin enn å sitte på en benk og se på skjerm? Er ikke noe rart at barn i dag blir helt koko når dem ikke får noe kommunikasjon ut av foreldre som bare jatter med når ungen prøver å si eller vise noe "Mamma, se på meg da" *ser opp* Åå, så bra *kikker ned på skjermen* Mamma, kom å lek med meg Jaaa, jeg kommer snart jenta mi Etc.. Patetisk og tragisk for dagens barn! Ikke rart at barn blir som de blir i dag ifht tidligere. Anonymkode: 99e61...05e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Skrevet 30. mai 2023 Ja, var mye bedre da alle satt med Aftenposten og selvhjelpsbøker. Anonymkode: 884b2...171
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, var mye bedre da alle satt med Aftenposten og selvhjelpsbøker. Anonymkode: 884b2...171 Du gjorde det ja? Haha Anonymkode: 99e61...05e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #4 Skrevet 30. mai 2023 Alt til sin tid. Noen ganger sitter jeg å ser på skjerm eller leser i en bok. Andre ganger er jeg med å leke. Det er ikke sånn at barn har vondt av å aktivisere seg selv av og til. Det er en god egenskap å kunne være i aktivitet, få kontakt med andre barn, uten at mamma og pappa skal være på hele tiden. En god balanse med andre ord. Anonymkode: 3c5a7...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå